Міжнародний Науково-технічний Університет

За заг. ред.Бутка М.П. Стратегічний менеджмент в умовах посилення інтеграційних процесів: підручник. — Київ: Вид-во "Центр учбової літератури", 2021. — 344 с. — ISBN 978-611-01-2482-9

Гринчуцький В. І., Карапетян Е. Т., Погріщук Б. В. Економіка підприємства: навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2010. — 304 с. — ISBN 978-966-364-0058-8

Уклад. Скляр С.С. Унікальна збірка 2007. Кращі учнівські твори. 5-11 класи. — Х.: Торсінг ПЛЮС, 2006. — 752 с. — ISBN 966-404-216-1

Косенко Н. Я., Вакуленко Т. М. Як правильно говорити українською: практ. посіб. — Харків: Книжковий Клуб "Клуб сімейного дозвілля", 2007. — 240 с. — ISBN 978-966-343-583-1

Шевнюк О. Л. Українська та зарубіжна культура: навч. посіб. — К.: Знання-Прес, 2003. — 277 с. — ISBN 966-7767-79-5

Книжок у каталозі: 6889
Книжок у електр. бібліотеці: 5779
Усього літератури: 12668
Відвідувачів на сайті: 97
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронний каталог


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура каталогу -> 33. Економічні науки -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Соціальный маркетинг. — Київ, 2008. — 138 c.
2. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
3. Балабанова Л. В., Балабаниць А. В. Маркетинговий аудит системи збуту: навч. посіб. — К.: ВД"Професіонал", 2004. — 224 с. — ISBN 966-8556-29-1
4. Балабанова Л. В., Бриндіна О. А. Маркетингова товарна політика в системі менеджменту підприємств: навч. посіб. — К.: ВД"Професіонал", 2006. — 336 с. — ISBN 966-370-022-Х
5. Балабанова Л. В., Мажинський Р. В. Управління маркетинговим потенціалом підприємства: навч. посіб. — К.: ВД"Професіонал", 2006. — 288 с. — ISBN 966-370-024-6
6. Балабанова Л. В., Холод В. В., Балабанова І. В. Маркетинг підприємства: навч. посіб. — К.: "Центр учбової літератури", 2012. — 612 с. — ISBN 978-611-01-0337-4
7. Болт Дж.Г. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер.с англ. — Москва: Экономика, 1991. — 271 с. — ISBN 5-282-00833-5
8. Бэгьюли Ф. Управление проектом. — Москва : ФАИР-ПРЕСС, 2002. — 208 с. — ISBN 5-8183-0516-3
9. Вачевський М. В. Маркетингова культура у підприємстві: Навчальний посібник. — Київ: Центр навчальної літератури, 2005. — 128 с. — ISBN 966-8365-92-5
10. Гірченко Т. Д. Маркетинг: Навч. посіб. для студ вищ. навч. закл. — Львів: ЛБІ НБУ, 2004. — 255 с. — ISBN 966-7330-73-7
11. Дубовик О. В., Бойко С. М., Вознюк М. А. Маркетинг у банку:Навч. посібник. — Львів: ЛБІ НБУ, 2006. — 275 с. — ISBN 966-368-015-6
12. За ред. Липчука В.В. Маркетинговий аналіз: навч. посіб. — Київ: Академвидав, 2008. — 216 с. — ISBN 978-966-8226-68-7
13. Завьялов П. С. Формула успеха: маркетинг: сто вопросов - сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке. — Москва: Международные отношения, 1991. — 416 с. — ISBN 5-7133-0328-4
14. Замлинський В. А. Венчурне інвестування суб’єктів аграрного виробництва: науково-методичний аспект: монографія. — Одеса: Прес-кур’єр, 2016. — 344 с. — ISBN 978-966-2512-82-3
15. Ингрем Томас М., ЛаФорг Раймонд В., Авила Раймон А. Профессиональные продажи / Пер.с англ.под ред.Т.А.Лукичевой. — СПб: Изд.Дом "Нева", 2003. — 384 с. — ISBN 5-7654-2736-7
16. Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг:Теорія і господарські ситуації:Навч.посіб. — Київ:Політехніка, 2007. — 152 c. — ISBN 966-622-144-6
17. Коноплицкий В. А. Маркетинг.Рынок.Финансы: Терминологический словарь-справочник. — Киев :ИМЭКС, 1992. — 182 c.
18. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуативні творчі та контрольні завдання: практикум : навч. посібник. — Київ: Київськ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003. — 259 с. — ISBN 966-629-069-3
19. Котлер Ф. Основы маркетинга. — Москва; Санкт-Петербург; Китев : Вильямс, 2004. — 944 с. — ISBN 5-8459-0088-3
20. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг:Навч.посіб. — Київ: КНЕУ, 1998. — 152 c. — ISBN 966-574-061-Х