Міжнародний Науково-технічний Університет

Прилуцький Ю. І., Костерін С. О. Комп’ютерне моделювання в біології: підручник. — Київ: Наукова думка, 2024. — 196 с. — ISBN 978-966-00-1908-9

За ред. Чеботарьової О.В., Гладченко І. В. Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: Збірник наукових праць: Випуск 12. — Київ, 2024. — 264 с. — ISBN 978-966-188-199-9

Титаренко Т. М. Моє майбутнє залежить від мене: практики здорового сьогодення у воєнних і повоєнних умовах: монографія. — Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2024. — 130 с. — ISBN 978-966-189-716-7

Єжова О. О., Кириченко В. І. Основи популяризації здорового способу життя: навч. посіб. — Суми: Сумський державний університет, 2024. — 154 с. — ISBN 978-966-657-969-3

Яворський А. Ю. Логічні засади професійної комунікації: навч. посіб. — Луцьк, 2024. — 150 с.

Книжок у каталозі: 3363
Книжок у електр. бібліотеці: 7068
Усього літератури: 10431
Відвідувачів на сайті: 20
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> 339.138. Маркетинг ->

1. Слободяник АМ., Могилевська О. Ю., Романова Л. В. Digital-маркетинг: теорія і практика: навч. посіб. — Київ: КиМУ, 2022. — 228 с. — ISBN 978-617-651-234-9
2. Писаренко Н. Л. Діджитал маркетинг: навч.-метод. комплекс. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. — 100 с.
3. Чирак І. М. Економіка соціальних медіа: навч. посіб. — Тернопіль: ЗУНУ, 2023. — 300 с.
4. Укл.: Підкамінь Л.Й. Елементи маркетингу та менеджменту видавничо-поліграфічної справи. Навчальний посібник. — Чернівецький національний університет, 2021. — 136 с.
5. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Інноваційний маркетинг: навч. посіб. — Кривий Ріг : Вид.ДонНУЕТ, 2022. — 145 с.
6. Інтегровані маркетингові комунікації Гл. 11. 2004. — Глава 11. — С.285-305
7. Борисова Т. М. Комплексний Інтернет-маркетинг: Навч. посіб. — Тернопіль: ЗУНУ, 2022. — 272 с. — ISBN 978-966-654-669-5
8. Уклад.: Кармінська-Бєлоброва М.В. Конспект лекцій з дисципліни "Вступ до спеціальності" (Маркетинг). — Х.: НТУ "ХПІ", 2018. — 128 с.
9. Уклад.: Стеблюк Н.Ф. Конспект лекцій з дисципліни "Маркетинг". — Кам’янське: ДДТУ, 2018. — 64 с.
10. Уклад.: Краузе О. І. Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства". — Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя, 2018. — 85 с.
11. Іванечко Н., Борисова Т., Процишин Ю. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. — Тернопіль : ЗУНУ, 2021. — 180 с. — ISBN 978-966-654-650-3
12. Цвілий С. М., Кукліна Т. С., Зайцева В. М. Маркетинг в туризмі: Навчальний посібник. — Запоріжжя : НУ "Запорізька політехніка", 2022. — 260 с. — ISBN 978-617-529-370-6
13. Маркетинг і цифрові технології: наук. ж. Том 7, № 2. — Одеса, 2023.
14. Кушнір Т. М. Маркетинг промислового підприємства: Методичні матеріали. — Львів: ЛНУ імені Івана Франка, 2021. — 134 с.
15. Балацький Є. О. Маркетинг: навч. посіб. — ДВНЗ "УАБС НБУ", 2015. — 404 с.
16. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навч. посіб. — Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. — 362 с. — ISBN 978-966-328-116-2
17. Старостіна А. О., Кравченко В. А., Пригара О. Ю. Маркетинг: навч. посіб. — К.: "НВП "Інтерсервіс", 2018. — 216 с. — ISBN 978-617-696-808-5
18. Іваненко Л. М., Боєнко О. Ю. Маркетинг: навч. посіб. — Вінниця: Донецький національний університет імені Василя Стуса, 2022. — 362 с.
19. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг: навч. посіб. — Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. — 347с.
20. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навч. посіб. — Дніпропетровськ : Університет митної справи та фінансів, 2016. — 362 с. — ISBN 978-966-328-116-2