|
|
Електронна бібліотека
Повна інформація про літературу |
Назва |
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб |
Автори |
Куценко В. М. |
Перебуває у підрозділах |
65.012.32. Менеджмент
|
Видавець |
Київ : МАУП
|
Дата видання |
2003
|
Кількісна характеристика |
184 с. |
Вид документа |
Однотомне видання
|
Характер документа |
УЧЛ – Навчальний посібник
|
Мова |
Українська
|
Ключові слова |
маркетинг у системі управління підприємство; сутність і методологічні основи маркетингового менеджменту; управління маркетинговими дослідженнями та оцінкою ринкових можливостей підприємства; формування маркетингової стратегії і планування маркетингових програм; управління товаром; управління ціноутворення; управління розподілом товарів; управління комплексом маркетингових комунікацій; організація маркетингу на підприємстві; контроль маркетингової діяльності; управління торговим персоналом |
Авторський знак |
К95 |
ББК |
65.290-2я73 |
Анотація |
У посібнику викладено теоретичні основи сучасного маркетингового ме
|
Ідентифікатор |
966-608-246-2
| Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль. Дізнатись пароль
|
|
|