Міжнародний Науково-технічний Університет

Щукін П. М. гр. зА21м. Державні цільові програми як засіб реалізації публічної політики. — К.: МНТУ, 2024. — 101 с.

Хілик Р. О. гр. А-21м. ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ. — К.: МНТУ, 2024. — 68 c.

Татьянко Ю. В. гр. зА-21м. Дослідження та удосконалення методів комунікації державних установ та публічної влади в Україні. — К.: МНТУ, 2024. — 118 с.

Таранущенко О. М. гр. А21м. Територіальні громади в умовах децентралізації. — К.: МНТУ, 2024. — 99 с.

Стук Р. О. гр. А21м. ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД. — К.: МНТУ, 2024. — 114 с.

Книжок у каталозі: 3219
Книжок у електр. бібліотеці: 6141
Усього літератури: 9360
Відвідувачів на сайті: 58
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Маркетинговий менеджмент : навч. посіб

Автори

Куценко В. М.

Перебуває у підрозділах

65.012.32. Менеджмент

Видавець

Київ : МАУП

Дата видання

2003

Кількісна характеристика

184 с.

Вид документа

Однотомне видання

Характер документа

УЧЛ – Навчальний посібник

Мова

Українська

Ключові слова

маркетинг у системі управління підприємство; сутність і методологічні основи маркетингового менеджменту; управління маркетинговими дослідженнями та оцінкою ринкових можливостей підприємства; формування маркетингової стратегії і планування маркетингових програм; управління товаром; управління ціноутворення; управління розподілом товарів; управління комплексом маркетингових комунікацій; організація маркетингу на підприємстві; контроль маркетингової діяльності; управління торговим персоналом

Авторський знак

К95

ББК

65.290-2я73

Анотація

У посібнику викладено теоретичні основи сучасного маркетингового ме

Ідентифікатор

966-608-246-2

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: