Міжнародний Науково-технічний Університет

Стригуль Л. С., Чайка Т. Ю. Економічна статистика: навч. посіб. — Дрогобич: Коло, 2022. — 333 с. — ISBN 978-617-642-631-8

Полторак А. С., Стамат В. М. Фінансовий менеджмент : навч. посіб. — Миколаїв : МНАУ, 2025. — 171 с.

Погрібна О. О., Надточій О. Л., Цапок О. М. Рекламна та PR-діяльність організацій: навч. посіб. — Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2024. — 500 с. — ISBN 978-966-920-706-7

Санакоєва Н. Д., Березенко В. В. Теорія та практика реклами : навч. посіб. — Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2023. — 114 с.

Укл.: Нікіфоров П. О., Гладчук О. М. Банківська система: навч. посіб. — Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2023. — 224 с.

Книжок у каталозі: 3464
Книжок у електр. бібліотеці: 8312
Усього літератури: 11776
Відвідувачів на сайті: 66
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Антисипативне управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів : монографія

Автори

Кузьмін О. Є.; Ліпич Л. Г.; Мельник О. Г.

Перебуває у підрозділах

65.014. Управління підприємством

Видавець

Луцьк : Вежа-Друк

Дата видання

2014

Кількісна характеристика

224 с.

Мова

Українська

Авторський знак

А 55

Опис

У монографії розроблено теоретико-методологічні та методико-прикладні основи антисипативного управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів. Розкрито сутнісно-функціональне наповнення антисипативного управління, відображено його специфічні властивості й схарактеризовано слабкі сигнали середовища функціонування як інформаційного підґрунтя для здійснення цього виду управління. Обґрунтовано концептуальну базу антисипативного процесно-структурованого управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів. Видання рекомендоване науковій спільноті, керівникам, управлінцям, менеджерам усіх рівнів управління, фахівцям планово-прогностичного спрямування, креативним індивідуумам, працівникам консалтингових агенств та іншим зацікавлених осабам.

ISBN

978-617-7181-79-7

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: