Міжнародний Науково-технічний Університет

За ред. Ставерської Т. О., Непрана А. В. Фінанси підприємства: підручник. — Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2024. — 906 с. — ISBN 978-617-8332-64-8

Юрчишена Л. В. Фінанси підприємств: навч. посіб. — Вінниця, 2023. — 252 с.

Герасименко Ю. С., Шиян Д. В., Ульянченко Н. В. Особливості формування та прогнозування попиту на фахівців в різних регіонах України в умовах повоєнного відновлення: навч.-метод. посіб. — Біла Церква : БІНПО ДЗВО "УМО" НАПН України, 2025. — 79 с.

Дергалюк Б. В. Економічна теорія: конспект лекцій : навч. посіб. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025. — 208 с.

Ващенко О. П. Інноваційний менеджмент у професійній інформаційнокомунікаційній діяльності: навч. посіб. — Київ: ДУІКТ, 2025. — 125 с.

Книжок у каталозі: 3462
Книжок у електр. бібліотеці: 8245
Усього літератури: 11707
Відвідувачів на сайті: 61
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Антисипативне управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів : монографія

Автори

Кузьмін О. Є.; Ліпич Л. Г.; Мельник О. Г.

Перебуває у підрозділах

65.014. Управління підприємством

Видавець

Луцьк : Вежа-Друк

Дата видання

2014

Кількісна характеристика

224 с.

Мова

Українська

Авторський знак

А 55

Опис

У монографії розроблено теоретико-методологічні та методико-прикладні основи антисипативного управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів. Розкрито сутнісно-функціональне наповнення антисипативного управління, відображено його специфічні властивості й схарактеризовано слабкі сигнали середовища функціонування як інформаційного підґрунтя для здійснення цього виду управління. Обґрунтовано концептуальну базу антисипативного процесно-структурованого управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів. Видання рекомендоване науковій спільноті, керівникам, управлінцям, менеджерам усіх рівнів управління, фахівцям планово-прогностичного спрямування, креативним індивідуумам, працівникам консалтингових агенств та іншим зацікавлених осабам.

ISBN

978-617-7181-79-7

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: