Міжнародний Науково-технічний Університет

Матвійчук А. О. Психологічні чинники розвитку творчого потенціалу студентської молоді. — Київ: ЗВО "МНТУ", 2025. — 77 с.

Сазонець І. Л., Джинджоян В. В., Яковлєва-Мельник Н.Г. Маркетинг готельного та ресторанного бізнесу : навч. посіб. — Київ: Видавництво "Каравела", 2025. — 274 с. — ISBN 978-966-801-869-3

Любківська Г. В. Маркетингова товарна та цінова політика: навч. посіб. — Чернівці, 2024. — 345 с.

Ющишина Л. О. Групова динаміка та комунікації (тренінг): курс лекцій. — Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. — 170 с.

Виноградова О. В., Євтушенко Н. О. Групова динаміка та комунікації: навч. посіб. — Київ: ДУТ, 2018. — 223 с.

Книжок у каталозі: 3463
Книжок у електр. бібліотеці: 8283
Усього літератури: 11746
Відвідувачів на сайті: 26
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Антисипативне управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів : монографія

Автори

Кузьмін О. Є.; Ліпич Л. Г.; Мельник О. Г.

Перебуває у підрозділах

65.014. Управління підприємством

Видавець

Луцьк : Вежа-Друк

Дата видання

2014

Кількісна характеристика

224 с.

Мова

Українська

Авторський знак

А 55

Опис

У монографії розроблено теоретико-методологічні та методико-прикладні основи антисипативного управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів. Розкрито сутнісно-функціональне наповнення антисипативного управління, відображено його специфічні властивості й схарактеризовано слабкі сигнали середовища функціонування як інформаційного підґрунтя для здійснення цього виду управління. Обґрунтовано концептуальну базу антисипативного процесно-структурованого управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів. Видання рекомендоване науковій спільноті, керівникам, управлінцям, менеджерам усіх рівнів управління, фахівцям планово-прогностичного спрямування, креативним індивідуумам, працівникам консалтингових агенств та іншим зацікавлених осабам.

ISBN

978-617-7181-79-7

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: