Міжнародний Науково-технічний Університет

Збірник типових документів з питань приватизації в Україні. — Київ : Руська правда, 1996. — 576 с. — ISBN 966-7031-00-4

Феодосьев В. И. Десять лекций-бесед по сопротивлению материалов. — Москва : Наука, 1969. — 173 с.

Петров Ю. А. Культура мышления: методологические проблемы научно-педагогической работы. — Москва : Изд-во МГУ, 1990. — 118 с. — ISBN 5-211-01005-1

сост. Гринько И. С. Внешнеторговые сделки. — Сумы : Реал, 1994. — 464 с. — ISBN 5-7707-3464-7

Грандо А. А. Врачебная этика и медицинская деонтология. — Киев : Выща школа, 1988. — 187 с. — ISBN 5-11-000012-3

Книжок у каталозі: 6744
Книжок у електр. бібліотеці: 3360
Усього літератури: 10104
Відвідувачів на сайті: 68
Користувачів у каталозі: 1259

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронний каталог


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура каталогу -> 37. Освіта -> 37.015. Педагогічні науки ->

1. Акопян Валерій. Екологічне самовиховання особистості//Вища освіта України. — Вища освіта України, 2011. — № 3. — С.67-73
2. Білоус С. М. Основи психології та педагогіки: конспект лекцій та навчально-методичне забезпечення. — К.: [б.в.], 2007. — 240 с. — ISBN 966-7849-22-8
3. Бурда М. І., Біляніна О. Я., Вашуленко О. П. [та ін.] Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики 11 клас У 2 книгах. Кн.1. — Харків: Гімназія, 2008. — 224с. — ISBN 978-966-8319-88-4
4. Бурда М. І., Біляніна О. Я., Вашуленко О. П. [та ін.] Збірник завдань для державної підсумкової атестації з математики 11 клас У 2 книгах. Кн. 2. — Харків: Гімназія, 2008. — 224с. — ISBN 978-966-8319-89-1
5. Верстюк Р. П., Нащочич П. Д. Системне навчання фонтанників-запорука високої боєготовності. — Нафтова і газова промисловість, 2011. — № 4. — С.64-65
6. Дойдж Н. Пластичность мозга: потрясающие факты о том, как мысли способны менять структуру и функции нашего мозга: [пер. с англ.]. — М.: Эксмо, 2010. — 539, [1] с. — ISBN 978-5-699-41441-3
7. За ред. Шинкарука В.Д. Збірник нормативно-правових документів підготовки фахівців за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста. — К. Мі--во освіти і науки України, 2007. — 70с.
8. Капера І. Українська молодь у контексті соціальних змін. — Вища освіта України, 2012. — № 1. — С.93-100
9. Кашапов М. М. Структурно-уровневая модель профессионального мышления педагога. — Alma Mater, 2012. — № 3. — С.47-51
10. Коломієць О. Агресивність особистості: вроджена і набута (спроба філософського аналізу). — Вища освіта України., 2011. — № 4. — С.78-82
11. Коменский Я. А. Педагогическое наследие. — Москва : Педагогичка, 1989. — 416 с. — ISBN 5-7155-0164-4
12. Корчак Я. Правила життя:Вибрані твори. — Київ, 1989. — 320 c.
13. Лукашевич И. Гоголевский вечер в школе. — Москва, 1975. — 158 c.
14. Мудрік І. В. Науково-організаційні шляхи вирішенн проблем освітньої галузі з фізичного виховання. — Київ : ІНТЕРЛІНК, 2003. — 64 c. — ISBN 966-8122-02-х
15. Нургалиева С. Ф. Формирование нравственной культуры в современном обществе. — Alma Mater, 2012. — № 3. — С.73-76
16. Павельева Т. Ю. Философия и социология образования. — Alma mater, 2011. — № 11. — C.19-22
17. Пщоловский Т. Принципы совершенной деятельности(Введение в праксеологию)/Пер.с пол. — Киев, 1993. — 271 с. — ISBN 5-7707-4439-1
18. Салов В. О. Основи педагогіки вищої школи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл.. — Д.: Національна гірнича академія України, 2003. — 183 с. — ISBN 966-8271-10-6
19. Смольский С. М. Три шага к профессии: наука, диссертация, педагогика. — Одесса.: Нептун-Технология, 2005. — 128 с. — ISBN 966-95797-3-2
20. Трайнев В. А., Трайнев И. В. Информационные коммуникационные педагогические технологии: Учебн. пособ.(Обобщения и рекомендации).- 3-е изд. — М.: ИТК, 2008. — 280с. — ISBN 978-5-91131-443-9