Міжнародний Науково-технічний Університет

Новик І., Венгловська О. Наставництво: професійна підтримка та розвиток педагогів: навч.-метод. посіб. — Київ: УІРО, 2023. — 111 с.

Сидоренко В. В. Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи : спецкурс. — К.: Агроосвіта, 2020. — 94 с.

Ковальчук Т. О. Використання технологій та інструментів коучингу в освітньому процесі : метод. посіб. — Житомир : О.О. Євенок, 2021. — 314 с.

Брайковська А., Гриценко Т., Тімофєєва К. Коучинг для лідерів громадських організацій: посібник. — Київ, 2022. — 81 с.

Купіна І. О. Українська мова (за професійним спрямуванням) : навч. посіб. — Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. — 110 с.

Книжок у каталозі: 3439
Книжок у електр. бібліотеці: 8028
Усього літератури: 11467
Відвідувачів на сайті: 61
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Історія психології від античності до початку ХХ століття: навч. посібник

Автори

Коханова О. П.

Перебуває у підрозділах

159.9. Психологія

Видавець

Київ: Інтерсервіс

Дата видання

2016

Кількісна характеристика

236 с.

Вид документа

Однотомне видання

Характер документа

УЧЛ – Навчальний посібник

Мова

Українська

Ключові слова

феноменологія; когнітивна психологія; канонична психологія

Предметна рубрика

Психологія; історія психології; 20 ст.; Психологія; підручники та посібники для ВНЗ; історія психології; Психологія; феноменологічна; Екзистенціоналізм; Трансценденталізм (псих.); Рефлексивність (псих.); Інтеріоризація; Екстеріоризація; Рефлекси; поведінка; Гештальтпсихологія; Психоаналіз; Егопсихологія; Я-психологія; Психосинтез; Психологія; гуманістична психологія; Особистість; психологія; Смисл життя; психологія; Творчість; смисл; Еротизм; психологія; Сексуальність; 88.1я73; 15.01.09

Опис

Навчальний посібник розрахований на студентів та викладачів психології вищих навчальних закладів у відповідності до дисципліни "Історія психології". У посібнику представлено динаміку наукових поглядів від античності до початку XX століття з відображенням характерних особливостей тієї чи іншої епохи, визначенням основних ознак розвитку наук взагалі та психології зокрема. Викладення інформації доповнено достатньою кількістю опорно- логічних схем, зображеннями мислителів минулого. Структура посібника передбачає поділ видання на два взаємодоповнюючі блоки – інформаційний, спрямований на розкриття теоретичного змісту навчального матеріалу та контрольний, орієнтований на закріплення та систематизацію набутих знань студентів. Посібник містить тестовий матеріал, психологічні задачі, глосарій, рекомендовану літературу до курсу.

ISBN

978-617-696-522-0

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: