Міжнародний Науково-технічний Університет

Козуб В. О., Горобинська М. В., Доброскок Ю. Б. Міжнародна економіка: навч.-практ. посіб. — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. — 308 с.

За заг. ред. Назара Ю. С. Адміністративно-юрисдикційна діяльність поліції: навч. посіб. — Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. — 396 с.

Турчак Р. М., Чистоклетов Л. Г. Поліцейська діяльність: адміністративно-правове регулювання: навч. посіб. — Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2025. — 592 с. — ISBN 978-617-511-418-6

За ред. Швеця Д. В. Завдання і функції інспекторів дотримання прав людини Національної поліції України: науково-практичний посіб. — Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. — 184 с. — ISBN 978-617-511-428-5

Берестов І. В., Куценко М. Ю., Пестременко-Скрипка О. С. Основи митної справи на транспорті: навч. посіб. Ч. 1. — Харків: УкрДУЗТ, 2025. — 137 с.

Книжок у каталозі: 3463
Книжок у електр. бібліотеці: 8302
Усього літератури: 11765
Відвідувачів на сайті: 38
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Маркетинговий менеджмент : навч. посіб

Автори

Біловодська О. А.

Перебуває у підрозділах

65.012.32. Менеджмент

Видавець

Київ : Знання

Дата видання

2010

Кількісна характеристика

232 с.

Вид документа

Однотомне видання

Характер документа

УЧЛ – Підручник

Мова

Українська

Ключові слова

маркетинговий менеджмент; стратегії маркетингу; маркетингове стратегічне планування; маркетингові програм; тактичне і оперативне планування маркетингу; контроль та аналіз маркетингової діяльност

Авторський знак

Б61

УДК

658.8(075.8)

ББК

65.9.29я73

Анотація

У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства. Посібник містить велику кількість прикладів, фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення, та практикум з усіх розділів курсу.

Ідентифікатор

978-966-346-657-6

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: