 |
Меню
Останні внесення Козуб В. О., Горобинська М. В., Доброскок Ю. Б. Міжнародна економіка: навч.-практ. посіб. — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. — 308 с.
За заг. ред. Назара Ю. С. Адміністративно-юрисдикційна діяльність поліції: навч. посіб. — Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. — 396 с.
Турчак Р. М., Чистоклетов Л. Г. Поліцейська діяльність: адміністративно-правове регулювання: навч. посіб. — Львів: Львівський національний університет імені Івана Франка, 2025. — 592 с. — ISBN 978-617-511-418-6
За ред. Швеця Д. В. Завдання і функції інспекторів дотримання прав людини Національної поліції України: науково-практичний посіб. — Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2025. — 184 с. — ISBN 978-617-511-428-5
Берестов І. В., Куценко М. Ю., Пестременко-Скрипка О. С. Основи митної справи на транспорті: навч. посіб. Ч. 1. — Харків: УкрДУЗТ, 2025. — 137 с.
Статистика
Книжок у каталозі: 3463
Книжок у електр. бібліотеці: 8302
Усього літератури: 11765
Відвідувачів на сайті: 38
Користувачів у каталозі: 357
Наші ресурси
Сайт МНТУ
Центр дистанційної освіти
Вхід для адміністраторів
|
Електронна бібліотека
Повна інформація про літературу |
| Назва |
Маркетинговий менеджмент : навч. посіб |
Автори |
Біловодська О. А. |
Перебуває у підрозділах |
65.012.32. Менеджмент
|
Видавець |
Київ : Знання
|
Дата видання |
2010
|
Кількісна характеристика |
232 с. |
Вид документа |
Однотомне видання
|
Характер документа |
УЧЛ – Підручник
|
| Мова |
Українська
|
Ключові слова |
маркетинговий менеджмент; стратегії маркетингу; маркетингове стратегічне планування; маркетингові програм; тактичне і оперативне планування маркетингу; контроль та аналіз маркетингової діяльност |
Авторський знак |
Б61 |
УДК |
658.8(075.8) |
ББК |
65.9.29я73 |
Анотація |
У навчальному посібнику розглядаються теоретичні і методичні основи маркетингового менеджменту, особливості організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності промислового підприємства з урахуванням принципів сталого розвитку. Висвітлено концептуальні засади здійснення маркетингового менеджменту та процесу управління маркетингом підприємства. Посібник містить велику кількість прикладів, фактичних матеріалів, що ілюструють теоретичні положення, та практикум з усіх розділів курсу.
|
Ідентифікатор |
978-966-346-657-6
| Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль. Дізнатись пароль
|
|
|