Міжнародний Науково-технічний Університет

Матвійчук А. О. Психологічні чинники розвитку творчого потенціалу студентської молоді. — Київ: ЗВО "МНТУ", 2025. — 77 с.

Сазонець І. Л., Джинджоян В. В., Яковлєва-Мельник Н.Г. Маркетинг готельного та ресторанного бізнесу : навч. посіб. — Київ: Видавництво "Каравела", 2025. — 274 с. — ISBN 978-966-801-869-3

Любківська Г. В. Маркетингова товарна та цінова політика: навч. посіб. — Чернівці, 2024. — 345 с.

Ющишина Л. О. Групова динаміка та комунікації (тренінг): курс лекцій. — Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. — 170 с.

Виноградова О. В., Євтушенко Н. О. Групова динаміка та комунікації: навч. посіб. — Київ: ДУТ, 2018. — 223 с.

Книжок у каталозі: 3463
Книжок у електр. бібліотеці: 8283
Усього літератури: 11746
Відвідувачів на сайті: 19
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Практичний посібник для працівників комунікаційних структур в органах влади : навч. посіб

Автори

упоряд. Казанжи З.

Перебуває у підрозділах

Soft Skills

Видавець

Київ : [Б. в.]

Дата видання

2016

Кількісна характеристика

112 с.

Вид документа

Однотомне видання

Характер документа

УЧЛ – Навчальний посібник

Мова

Українська

Ключові слова

принципи комунікації органів державної влади зі змі та громадськістю; внутрішні комунікації; ефективні інструменти комунікації; речник для органу влади; конфліктний потенціал у роботі зі змі; ключові повідомлення для аудиторії; шаблон медіазаготовки; коммунікаційні стратегії; антикризові комунікації; повідомляти про успіхи та провали влади; правила комунікації для керівників органів влади; словник комунікаційних термінів; Soft Skills; Державне управління

Анотація

Для успішної комунікації органів влади та населення через ЗМІ варто пам’ятати, що розуміння стандартів одне одного та ба- жання працювати професійно, допомагають краще виконува- ти свою роботу кожній зі сторін. Орган влади та його представники діють в рамках своєї компе- тенції. При цьому зв’язки зі ЗМІ та громадськістю — пріоритет. Ефективна комунікація передбачає спілкування на всіх рівнях, не зважаючи на ієрархію. Вона необхідна для підвищення до- віри, для покращення розуміння дій влади, для управління в період криз.

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: