Міжнародний Науково-технічний Університет

Новик І., Венгловська О. Наставництво: професійна підтримка та розвиток педагогів: навч.-метод. посіб. — Київ: УІРО, 2023. — 111 с.

Сидоренко В. В. Селф-коучинг (самонаставництво) як технологія професійного розвитку педагога Нової української школи : спецкурс. — К.: Агроосвіта, 2020. — 94 с.

Ковальчук Т. О. Використання технологій та інструментів коучингу в освітньому процесі : метод. посіб. — Житомир : О.О. Євенок, 2021. — 314 с.

Брайковська А., Гриценко Т., Тімофєєва К. Коучинг для лідерів громадських організацій: посібник. — Київ, 2022. — 81 с.

Купіна І. О. Українська мова (за професійним спрямуванням) : навч. посіб. — Харків : ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2025. — 110 с.

Книжок у каталозі: 3439
Книжок у електр. бібліотеці: 8028
Усього літератури: 11467
Відвідувачів на сайті: 49
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Практичний посібник для працівників комунікаційних структур в органах влади : навч. посіб

Автори

упоряд. Казанжи З.

Перебуває у підрозділах

Soft Skills

Видавець

Київ : [Б. в.]

Дата видання

2016

Кількісна характеристика

112 с.

Вид документа

Однотомне видання

Характер документа

УЧЛ – Навчальний посібник

Мова

Українська

Ключові слова

принципи комунікації органів державної влади зі змі та громадськістю; внутрішні комунікації; ефективні інструменти комунікації; речник для органу влади; конфліктний потенціал у роботі зі змі; ключові повідомлення для аудиторії; шаблон медіазаготовки; коммунікаційні стратегії; антикризові комунікації; повідомляти про успіхи та провали влади; правила комунікації для керівників органів влади; словник комунікаційних термінів; Soft Skills; Державне управління

Анотація

Для успішної комунікації органів влади та населення через ЗМІ варто пам’ятати, що розуміння стандартів одне одного та ба- жання працювати професійно, допомагають краще виконува- ти свою роботу кожній зі сторін. Орган влади та його представники діють в рамках своєї компе- тенції. При цьому зв’язки зі ЗМІ та громадськістю — пріоритет. Ефективна комунікація передбачає спілкування на всіх рівнях, не зважаючи на ієрархію. Вона необхідна для підвищення до- віри, для покращення розуміння дій влади, для управління в період криз.

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: