Міжнародний Науково-технічний Університет

Букало Н. А. Маркетингова політика ціноутворення: курс лекцій. — Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2023. — 96 с.

Уклад.: Васильцова С. О. Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Харків : НТУ "ХПІ", 2024. — 76 с.

Клєвцєвич Н. А. Практикум з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Одеса, 2024. — 46 с.

Новікова Г. В., Харченко О. О. ENGLISH IN INTERNATIONAL LEGAL INSTRUMENTS: навч. посіб. — Київ: Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025. — 192 с.

Костєва Т. Б. Практикум коуч-діяльності: метод. вказ. — Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2019. — 40 с.

Книжок у каталозі: 3461
Книжок у електр. бібліотеці: 8211
Усього літератури: 11672
Відвідувачів на сайті: 321
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Практичний посібник для працівників комунікаційних структур в органах влади : навч. посіб

Автори

упоряд. Казанжи З.

Перебуває у підрозділах

Soft Skills

Видавець

Київ : [Б. в.]

Дата видання

2016

Кількісна характеристика

112 с.

Вид документа

Однотомне видання

Характер документа

УЧЛ – Навчальний посібник

Мова

Українська

Ключові слова

принципи комунікації органів державної влади зі змі та громадськістю; внутрішні комунікації; ефективні інструменти комунікації; речник для органу влади; конфліктний потенціал у роботі зі змі; ключові повідомлення для аудиторії; шаблон медіазаготовки; коммунікаційні стратегії; антикризові комунікації; повідомляти про успіхи та провали влади; правила комунікації для керівників органів влади; словник комунікаційних термінів; Soft Skills; Державне управління

Анотація

Для успішної комунікації органів влади та населення через ЗМІ варто пам’ятати, що розуміння стандартів одне одного та ба- жання працювати професійно, допомагають краще виконува- ти свою роботу кожній зі сторін. Орган влади та його представники діють в рамках своєї компе- тенції. При цьому зв’язки зі ЗМІ та громадськістю — пріоритет. Ефективна комунікація передбачає спілкування на всіх рівнях, не зважаючи на ієрархію. Вона необхідна для підвищення до- віри, для покращення розуміння дій влади, для управління в період криз.

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: