Міжнародний Науково-технічний Університет

За ред. Ставерської Т. О., Непрана А. В. Фінанси підприємства: підручник. — Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2024. — 906 с. — ISBN 978-617-8332-64-8

Юрчишена Л. В. Фінанси підприємств: навч. посіб. — Вінниця, 2023. — 252 с.

Герасименко Ю. С., Шиян Д. В., Ульянченко Н. В. Особливості формування та прогнозування попиту на фахівців в різних регіонах України в умовах повоєнного відновлення: навч.-метод. посіб. — Біла Церква : БІНПО ДЗВО "УМО" НАПН України, 2025. — 79 с.

Дергалюк Б. В. Економічна теорія: конспект лекцій : навч. посіб. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2025. — 208 с.

Ващенко О. П. Інноваційний менеджмент у професійній інформаційнокомунікаційній діяльності: навч. посіб. — Київ: ДУІКТ, 2025. — 125 с.

Книжок у каталозі: 3462
Книжок у електр. бібліотеці: 8246
Усього літератури: 11708
Відвідувачів на сайті: 14
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Практичний посібник для працівників комунікаційних структур в органах влади : навч. посіб

Автори

упоряд. Казанжи З.

Перебуває у підрозділах

Soft Skills

Видавець

Київ : [Б. в.]

Дата видання

2016

Кількісна характеристика

112 с.

Вид документа

Однотомне видання

Характер документа

УЧЛ – Навчальний посібник

Мова

Українська

Ключові слова

принципи комунікації органів державної влади зі змі та громадськістю; внутрішні комунікації; ефективні інструменти комунікації; речник для органу влади; конфліктний потенціал у роботі зі змі; ключові повідомлення для аудиторії; шаблон медіазаготовки; коммунікаційні стратегії; антикризові комунікації; повідомляти про успіхи та провали влади; правила комунікації для керівників органів влади; словник комунікаційних термінів; Soft Skills; Державне управління

Анотація

Для успішної комунікації органів влади та населення через ЗМІ варто пам’ятати, що розуміння стандартів одне одного та ба- жання працювати професійно, допомагають краще виконува- ти свою роботу кожній зі сторін. Орган влади та його представники діють в рамках своєї компе- тенції. При цьому зв’язки зі ЗМІ та громадськістю — пріоритет. Ефективна комунікація передбачає спілкування на всіх рівнях, не зважаючи на ієрархію. Вона необхідна для підвищення до- віри, для покращення розуміння дій влади, для управління в період криз.

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: