Міжнародний Науково-технічний Університет

Букало Н. А. Маркетингова політика ціноутворення: курс лекцій. — Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2023. — 96 с.

Уклад.: Васильцова С. О. Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Харків : НТУ "ХПІ", 2024. — 76 с.

Клєвцєвич Н. А. Практикум з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Одеса, 2024. — 46 с.

Новікова Г. В., Харченко О. О. ENGLISH IN INTERNATIONAL LEGAL INSTRUMENTS: навч. посіб. — Київ: Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025. — 192 с.

Костєва Т. Б. Практикум коуч-діяльності: метод. вказ. — Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2019. — 40 с.

Книжок у каталозі: 3461
Книжок у електр. бібліотеці: 8211
Усього літератури: 11672
Відвідувачів на сайті: 28
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Комунікологія : навч. посіб

Автори

Денисюк С. Г.

Перебуває у підрозділах

Soft Skills

Видавець

Вінниця : ВНТУ

Дата видання

2015

Кількісна характеристика

102 с.

Вид документа

Однотомне видання

Характер документа

УЧЛ – Навчальний посібник

Мова

Українська

Ключові слова

комунікологія; теорії комунікації; культурні та психологічні чинники комунікативної взаємодії; комунікація у політиці та економіці; символічні та соцієтальні основи комунікативних процесів; механізми реалізації комунікації в сучасних умовах; ефективність комунікативних процесів; моделювання комунікативних процесів

Предметна рубрика

Soft Skills

Авторський знак

Д33

УДК

323.2:17.022

ББК

66.3(4УКР)6

Анотація

У посібнику висвітлено найактуальніші проблеми становлення й розвитку комунікології як науки. Розкривається сутність комунікації, її роль у житті суспільства, основні теорії і види. Акцентовано увагу на політико-комунікативних процесах, які базуються як на культурних, психологічних, так і технологічних засадах. Проаналізовано шляхи оптимізації комунікативних процесів, зокрема, у сфері політичних відносин. Наводяться приклади моделювання комунікації у рамках теорії ігор.

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: