 |
|
Електронна бібліотека
Повна інформація про літературу |
Назва |
Теорія і практика дослідження взаємодії суб’єктів освітнього простору в парадигмі генетичної психології: монографія |
Автори |
За ред. Максименка С. Д. |
Перебуває у підрозділах |
159.9. Психологія
|
Видавець |
Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
Дата видання |
2023
|
Кількісна характеристика |
225 с. |
Мова |
Українська
|
Авторський знак |
П86 |
Опис |
У монографії висвітлюються результати досліджень, зумовлених запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суєктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору. Рішення дослідницьких завдань здійснюється в парадигмі генетичної психології, яка має потужний еврістичний потенціал, збагачує предметне поле системи навчання-розвиток, дозволяє створити продуктивну цілісну концепцію теоретичних та практичних уявлень про полісубєктну взаємодію в освітньому просторі. У розділах монографії комплексно висвітлено найважливіші теоретичні питання вивчення феномена особистісної взаємодії учасників освітнього простору, пропонується цілісна технологія, яка ознайомлює практикуючих спеціалістів із здобутками і результатами психологічної науки, допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу. Для фахівців системи освіти, працівників у галузі практичної психології, науковців-психологів, що розробляють проблеми навчання та розвитку особистості.
|
ISBN |
978-617-7745-44-9
| Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль. Дізнатись пароль
|
|
|