Міжнародний Науково-технічний Університет

Маркевич К., Сіденко В. Smart-інфраструктура у сталому розвитку міст: світовий досвід та перспективи України. — Київ, 2021. — 400 с. — ISBN 978-966-7272-96-8

Бортник С. Ю., Лаврук Т. М. Просторове планування і сталий розвиток: навч посіб. — Київ, 2024. — 54 с.

Андрієнко А. О. Упровадження концепції "Smart City" в управління великими містами України : монографія. — Вінниця: ГО "Європейська наукова платформа", 2023. — 196 с. — ISBN 978-617-8126-59-9

За ред. Максименка С. Д. Теорія і практика дослідження взаємодії суб’єктів освітнього простору в парадигмі генетичної психології: монографія. — Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. — 225 с. — ISBN 978-617-7745-44-9

Правдюк Н. Л., Коваль Л. В., Коваль О. В. Облікова політика підприємств: навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2020. — 647 с. — ISBN 978-611-01-1740-1

Книжок у каталозі: 3436
Книжок у електр. бібліотеці: 7458
Усього літератури: 10894
Відвідувачів на сайті: 8
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Теорія і практика дослідження взаємодії суб’єктів освітнього простору в парадигмі генетичної психології: монографія

Автори

За ред. Максименка С. Д.

Перебуває у підрозділах

159.9. Психологія

Видавець

Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України

Дата видання

2023

Кількісна характеристика

225 с.

Мова

Українська

Авторський знак

П86

Опис

У монографії висвітлюються результати досліджень, зумовлених запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суєктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору. Рішення дослідницьких завдань здійснюється в парадигмі генетичної психології, яка має потужний еврістичний потенціал, збагачує предметне поле системи навчання-розвиток, дозволяє створити продуктивну цілісну концепцію теоретичних та практичних уявлень про полісубєктну взаємодію в освітньому просторі. У розділах монографії комплексно висвітлено найважливіші теоретичні питання вивчення феномена особистісної взаємодії учасників освітнього простору, пропонується цілісна технологія, яка ознайомлює практикуючих спеціалістів із здобутками і результатами психологічної науки, допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу. Для фахівців системи освіти, працівників у галузі практичної психології, науковців-психологів, що розробляють проблеми навчання та розвитку особистості.

ISBN

978-617-7745-44-9

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: