Міжнародний Науково-технічний Університет

Електронний каталог


 

Повна інформація про літературу

Назва

Нейромаркетинг: навч. посіб

Автори

Страпчук С. І.; Гуменна О. В.

Перебуває у підрозділах

339.138. Маркетинг

Видавець

Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна

Дата видання

2025

Кількісна характеристика

156 с.

Мова

Українська

Авторський знак

С 83

Опис

У навчальному посібнику розглянуто останні наукові дослідження, що спричиняють підвищенню обізнаності в питаннях створення ефективної реклами, використання моделей привернення уваги та переконання, зростання конверсії сайтів, спираючись на інструменти нейромаркетингу. Вивчення впливу переконливих повідомлень на мозок базується на домінування первинного мозку, що упрпвляє критичними внутрішніми станами, які контролюють увагу та емоційні ресурси. В свою чергу раціональний мозок сприяє процесу підтвердження рішень людини. За рахунок змін активності в обох системах мозку вчені змогли пояснити вплив маркетинговихстимулів на поведінку споживача.

У наявності примірників

1