Міжнародний Науково-технічний Університет

Вовк Д. О. Верховенство права і толерантність: навч. посіб. — Київ : ФОП Лисенко І. Б., 2018. — 172 с. — ISBN 978-966-1681-29-2

Кухтик С. В. Іміграція та адвокація прав біженців і внутрішньо переміщених осіб: навч. посіб. — Київ; Харків : Лисенко І. Б., 2018. — 399 с. — ISBN 978-966-1681-31-5

Свящук А. Л. Проблеми прав біженців та виклики сучасності: навч. посіб. — Харків : Лисенко І. Б., 2018. — 324 с. — ISBN 978-966-1681-30-8

Щавурський Б. Б. Світова література. 11 клас: посіб.-хрестоматія. — Тернопіль : Видавнича книга - Богдан, 2013. — 400 с. — ISBN 978-966-10-1951-4

Бостан С. К. Теорія деражви і права: навч. посіб. — Київ : Академія, 2013. — 346 с. — ISBN 978-966-580-310-2

Книжок у каталозі: 6756
Книжок у електр. бібліотеці: 3380
Усього літератури: 10136
Відвідувачів на сайті: 47
Користувачів у каталозі: 1259

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронний каталог


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура каталогу -> 33. Економічні науки -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Соціальный маркетинг. — Київ, 2008. — 138 c.
2. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
3. Болт Дж.Г. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер.с англ. — Москва: Экономика, 1991. — 271 с. — ISBN 5-282-00833-5
4. Бэгьюли Ф. Управление проектом. — Москва : ФАИР-ПРЕСС, 2002. — 208 с. — ISBN 5-8183-0516-3
5. Вачевський М. В. Маркетингова культура у підприємстві: Навчальний посібник. — Київ: Центр навчальної літератури, 2005. — 128 с. — ISBN 966-8365-92-5
6. Гірченко Т. Д. Маркетинг: Навч. посіб. для студ вищ. навч. закл. — Львів: ЛБІ НБУ, 2004. — 255 с. — ISBN 966-7330-73-7
7. Дубовик О. В., Бойко С. М., Вознюк М. А. Маркетинг у банку:Навч. посібник. — Львів: ЛБІ НБУ, 2006. — 275 с. — ISBN 966-368-015-6
8. Завьялов П. С. Формула успеха: маркетинг: сто вопросов - сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке. — Москва: Международные отношения, 1991. — 416 с. — ISBN 5-7133-0328-4
9. Замлинський В. А. Венчурне інвестування суб’єктів аграрного виробництва: науково-методичний аспект: монографія. — Одеса: Прес-кур’єр, 2016. — 344 с. — ISBN 978-966-2512-82-3
10. Ингрем Томас М., ЛаФорг Раймонд В., Авила Раймон А. Профессиональные продажи / Пер.с англ.под ред.Т.А.Лукичевой. — СПб: Изд.Дом "Нева", 2003. — 384 с. — ISBN 5-7654-2736-7
11. Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг:Теорія і господарські ситуації:Навч.посіб. — Київ:Політехніка, 2007. — 152 c. — ISBN 966-622-144-6
12. Коноплицкий В. А. Маркетинг.Рынок.Финансы: Терминологический словарь-справочник. — Киев :ИМЭКС, 1992. — 182 c.
13. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуативні творчі та контрольні завдання: практикум : навч. посібник. — Київ: Київськ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003. — 259 с. — ISBN 966-629-069-3
14. Котлер Ф. Основы маркетинга. — Москва; Санкт-Петербург; Китев : Вильямс, 2004. — 944 с. — ISBN 5-8459-0088-3
15. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг:Навч.посіб. — Київ: КНЕУ, 1998. — 152 c. — ISBN 966-574-061-Х
16. Куценко В. М. Маректинговий менеджмент: Навч. посіб. — Київ: МАУП, 2003. — 183 с. — ISBN 966-608-246-2
17. Лещенко М. И. Международная практика лизинга : учеб. пособ. — Москва : МГИУ, 2002. — 341 с. — ISBN 5-276-00353-Х
18. Липчук В. В., Дудяк А. П., Бугіль С. Я. Маркетинг:основи теорії та практики.Навч.посібник./За заг.ред.В.В.Липчука. — Львів: Новий Світ-2000,Магнолія плюс, 2003. — 288 с. — ISBN 966-8340-01-9
19. Лисица Н. М., Рогожин В. Международный маркетинг:Учеб пособие для студентов. — Харьков :ИД"ИНЖЭК", 2006. — 176 c. — ISBN 966-392-044-0
20. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг:Підручник. — К.:КНЕУ, 2003. — 246 с. — ISBN 966-574-431-3