Міжнародний Науково-технічний Університет

Проблеми філософії права: міжнародний часопис. - Том ІІ. — Київ - Чернівці: Рута, 2004. — 240 с.

Колодій. А. М. Теорія держави і права: навч. посіб. — Київ : Юрінком інтер, 2002. — 368 с. — ISBN 966-667-051-8

Журавський В. С. Правові системи сучасності. Глобалізація. Демократизм. Розвиток. — Київ: Юрінком Інтер, 2003. — 296 с. — ISBN 966-667-104-2

Котюк В. О. Загальна теорія держави і права: Навч. посіб. — Київ: Атіка, 2005. — 592 с. — ISBN 966-8074-94-7

Котюк В. О. Основи держави і права: Навч. посіб. — Київ: Вентурі, 1998. — 320 с. — ISBN 966-570-015-4

Книжок у каталозі: 6142
Книжок у електр. бібліотеці: 2194
Усього літератури: 8336
Відвідувачів на сайті: 95
Користувачів у каталозі: 1293

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронний каталог


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура каталогу -> 33. Економічні науки -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Соціальный маркетинг. — Київ, 2008. — 138 c.
2. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
3. Болт Дж.Г. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер.с англ. — Москва: Экономика, 1991. — 271 с. — ISBN 5-282-00833-5
4. Вачевський М. В. Маркетингова культура у підприємстві: Навчальний посібник. — Київ: Центр навчальної літератури, 2005. — 128 с. — ISBN 966-8365-92-5
5. Гірченко Т. Д. Маркетинг: Навч. посіб. для студ вищ. навч. закл. — Львів: ЛБІ НБУ, 2004. — 255 с. — ISBN 966-7330-73-7
6. Дубовик О. В., Бойко С. М., Вознюк М. А. Маркетинг у банку:Навч. посібник. — Львів: ЛБІ НБУ, 2006. — 275 с. — ISBN 966-368-015-6
7. Завьялов П. С. Формула успеха: маркетинг: сто вопросов - сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке. — Москва: Международные отношения, 1991. — 416 с. — ISBN 5-7133-0328-4
8. Замлинський В. А. Венчурне інвестування суб’єктів аграрного виробництва: науково-методичний аспект: монографія. — Одеса: Прес-кур’єр, 2016. — 344 с. — ISBN 978-966-2512-82-3
9. Ингрем Томас М., ЛаФорг Раймонд В., Авила Раймон А. Профессиональные продажи / Пер.с англ.под ред.Т.А.Лукичевой. — СПб: Изд.Дом "Нева", 2003. — 384 с. — ISBN 5-7654-2736-7
10. Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг:Теорія і господарські ситуації:Навч.посіб. — Київ:Політехніка, 2007. — 152 c. — ISBN 966-622-144-6
11. Коноплицкий В. А. Маркетинг.Рынок.Финансы: Терминологический словарь-справочник. — Киев :ИМЭКС, 1992. — 182 c.
12. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуативні творчі та контрольні завдання: практикум : навч. посібник. — Київ: Київськ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003. — 259 с. — ISBN 966-629-069-3
13. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг:Навч.посіб. — Київ: КНЕУ, 1998. — 152 c. — ISBN 966-574-061-Х
14. Куценко В. М. Маректинговий менеджмент: Навч. посіб. — Київ: МАУП, 2003. — 183 с. — ISBN 966-608-246-2
15. Липчук В. В., Дудяк А. П., Бугіль С. Я. Маркетинг:основи теорії та практики.Навч.посібник./За заг.ред.В.В.Липчука. — Львів: Новий Світ-2000,Магнолія плюс, 2003. — 288 с. — ISBN 966-8340-01-9
16. Лисица Н. М., Рогожин В. Международный маркетинг:Учеб пособие для студентов. — Харьков :ИД"ИНЖЭК", 2006. — 176 c. — ISBN 966-392-044-0
17. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг:Підручник. — К.:КНЕУ, 2003. — 246 с. — ISBN 966-574-431-3
18. Пінчук Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу:Навч.посіб. — Київ: КНЕУ, 1999. — 328 c. — ISBN 966-574-167-5
19. Репьев А. П. Маркетинговое мышление, или Клиентомания. — М.: Эксмо, 2006. — 384 с. — ISBN 5-699-10974-9
20. Романенко Л. Ф. Маркетинг: Навч. посіб. для дист. навч. — Київ:Університет "Україна", 2005. — 216 с. — ISBN 966-7979-98-9