Міжнародний Науково-технічний Університет

Андрущенко В. Приватна вища школа України на шляху інновацій : монографія. — Харків : Видавництво НУА, 2005. — 320 с. — ISBN 966-8558-42-1

Семчук Я. М. Охорона праці : навч. посіб. — Івано-Франківськ : ФІТУНГ, 2010. — 408 с. — ISBN 978-966-694-101-8

На допомогу студентам. Теоретична механіка. Методичні вказівки і завдання для студентів-заочників нафтогазового спрямування. — Київ : МНТУ, 2003. — 24 с.

Цивільний кодекс України: У редакції на 15 квітня 2005 року. — Харків : ІГВІНІ, 2005. — 400 с .

Килимник С. Український рік у народних звичаях в історичному освітленні. — Київ : Обереги, 1994. — 528 с. — ISBN 5-8104-0048-3

Книжок у каталозі: 6428
Книжок у електр. бібліотеці: 3360
Усього літератури: 9788
Відвідувачів на сайті: 32
Користувачів у каталозі: 1259

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронний каталог


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура каталогу -> 33. Економічні науки -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Соціальный маркетинг. — Київ, 2008. — 138 c.
2. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
3. Болт Дж.Г. Практическое руководство по управлению сбытом: Пер.с англ. — Москва: Экономика, 1991. — 271 с. — ISBN 5-282-00833-5
4. Вачевський М. В. Маркетингова культура у підприємстві: Навчальний посібник. — Київ: Центр навчальної літератури, 2005. — 128 с. — ISBN 966-8365-92-5
5. Гірченко Т. Д. Маркетинг: Навч. посіб. для студ вищ. навч. закл. — Львів: ЛБІ НБУ, 2004. — 255 с. — ISBN 966-7330-73-7
6. Дубовик О. В., Бойко С. М., Вознюк М. А. Маркетинг у банку:Навч. посібник. — Львів: ЛБІ НБУ, 2006. — 275 с. — ISBN 966-368-015-6
7. Завьялов П. С. Формула успеха: маркетинг: сто вопросов - сто ответов о том, как эффективно действовать на внешнем рынке. — Москва: Международные отношения, 1991. — 416 с. — ISBN 5-7133-0328-4
8. Замлинський В. А. Венчурне інвестування суб’єктів аграрного виробництва: науково-методичний аспект: монографія. — Одеса: Прес-кур’єр, 2016. — 344 с. — ISBN 978-966-2512-82-3
9. Ингрем Томас М., ЛаФорг Раймонд В., Авила Раймон А. Профессиональные продажи / Пер.с англ.под ред.Т.А.Лукичевой. — СПб: Изд.Дом "Нева", 2003. — 384 с. — ISBN 5-7654-2736-7
10. Каніщенко О. Л. Міжнародний маркетинг:Теорія і господарські ситуації:Навч.посіб. — Київ:Політехніка, 2007. — 152 c. — ISBN 966-622-144-6
11. Коноплицкий В. А. Маркетинг.Рынок.Финансы: Терминологический словарь-справочник. — Киев :ИМЭКС, 1992. — 182 c.
12. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуативні творчі та контрольні завдання: практикум : навч. посібник. — Київ: Київськ. нац. торг.-екон. ун-т, 2003. — 259 с. — ISBN 966-629-069-3
13. Котлер Ф. Основы маркетинга. — Москва; Санкт-Петербург; Китев : Вильямс, 2004. — 944 с. — ISBN 5-8459-0088-3
14. Куденко Н. В. Стратегічний маркетинг:Навч.посіб. — Київ: КНЕУ, 1998. — 152 c. — ISBN 966-574-061-Х
15. Куценко В. М. Маректинговий менеджмент: Навч. посіб. — Київ: МАУП, 2003. — 183 с. — ISBN 966-608-246-2
16. Лещенко М. И. Международная практика лизинга : учеб. пособ. — Москва : МГИУ, 2002. — 341 с. — ISBN 5-276-00353-Х
17. Липчук В. В., Дудяк А. П., Бугіль С. Я. Маркетинг:основи теорії та практики.Навч.посібник./За заг.ред.В.В.Липчука. — Львів: Новий Світ-2000,Магнолія плюс, 2003. — 288 с. — ISBN 966-8340-01-9
18. Лисица Н. М., Рогожин В. Международный маркетинг:Учеб пособие для студентов. — Харьков :ИД"ИНЖЭК", 2006. — 176 c. — ISBN 966-392-044-0
19. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг:Підручник. — К.:КНЕУ, 2003. — 246 с. — ISBN 966-574-431-3
20. Пінчук Н. С. Інформаційні системи і технології в маркетингу:Навч.посіб. — Київ: КНЕУ, 1999. — 328 c. — ISBN 966-574-167-5