Міжнародний Науково-технічний Університет

Янковець Т. М. Технології цифрового маркетингу: підручник. — Київ: Держ. торг.-еконм. ун-т, 2024. — 260 с.

Страпчук С. І., Гуменна О. В. Нейромаркетинг: навч. посіб. — Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2025. — 156 с.

Скобло Ю. С. Безпека життєдіяльності: навч. посіб. — Київ: Кондор, 2003. — 424 с.

ECONOMIC SYNERGY (ЕКОНОМІЧНА СИНЕРГІЯ). Випуск 3 (17). — Київ: ЗВО "МНТУ", 2025. — 274 с.

ECONOMIC SYNERGY (ЕКОНОМІЧНА СИНЕРГІЯ). Випуск 2 (16). — Київ: ЗВО "МНТУ", 2025. — 194 с.

Книжок у каталозі: 3464
Книжок у електр. бібліотеці: 8311
Усього літератури: 11775
Відвідувачів на сайті: 43
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронний каталог


 

Повна інформація про літературу

Назва

Технології цифрового маркетингу: підручник

Автори

Янковець Т. М.

Перебуває у підрозділах

339.138. Маркетинг

Видавець

Київ: Держ. торг.-еконм. ун-т

Дата видання

2024

Кількісна характеристика

260 с.

Мова

Українська

Авторський знак

Я 60

Опис

У підручнику викладено системний підхід до управління цифровим маркетингом, розкрито механізм цифрового маркетингу та визначено особливості стратегії цифрового маркетингу на підприємствах. Обгрунтовано технології та інструменти цифрового маркетингу. Висвітлено практичні аспекти розробки й покращення роботи сайту, вебаналітики і колтрекінгу, контекстної реклами та пошукової оптимізації, медійної реклами, автоматизації маркетингу, контент-маркетингу, маркетингу у соціальних медіа, мобільного маркетингу.

У наявності примірників

0