 |
|
Електронний каталог
Повна інформація про літературу |
| Назва |
Технології цифрового маркетингу: підручник |
Автори |
Янковець Т. М. |
Перебуває у підрозділах |
339.138. Маркетинг
|
Видавець |
Київ: Держ. торг.-еконм. ун-т
|
Дата видання |
2024
|
Кількісна характеристика |
260 с. |
| Мова |
Українська
|
Авторський знак |
Я 60 |
Опис |
У підручнику викладено системний підхід до управління цифровим маркетингом, розкрито механізм цифрового маркетингу та визначено особливості стратегії цифрового маркетингу на підприємствах. Обгрунтовано технології та інструменти цифрового маркетингу. Висвітлено практичні аспекти розробки й покращення роботи сайту, вебаналітики і колтрекінгу, контекстної реклами та пошукової оптимізації, медійної реклами, автоматизації маркетингу, контент-маркетингу, маркетингу у соціальних медіа, мобільного маркетингу.
|
У наявності примірників |
0 |
|
|