Міжнародний Науково-технічний Університет

Гриценко П. В. Управління змінами: конспект лекцій. — Суми: Сумський державний університет, 2020. — 76 с.

Олійник О. М., Бікулов Д. Т., Маркова С. В. Реінжиніринг бізнес-процесів : навч. посіб. — Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2025. — 89 с.

За ред. Вербицької А.В., Полковниченко С. О. Маркетинг : навч. посіб. — Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024. — 276 с. — ISBN 978-617-7932-67-2

Скібіцька Л. І. Лідерство та стиль роботи менеджера: Навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2009. — 192 с. — ISBN 978-966-364-961-0

Шимченко О. О. Чинники психологічної адаптації переселенців до невизначених умов життєдіяльності. — Київ: ЗВО "МНТУ", 2025. — 88 с.

Книжок у каталозі: 3438
Книжок у електр. бібліотеці: 7529
Усього літератури: 10967
Відвідувачів на сайті: 61
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Маркетинг : навч. посіб

Автори

За ред. Вербицької А.В.; Полковниченко С.О.

Перебуває у підрозділах

339.138. Маркетинг

Видавець

Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"

Дата видання

2024

Кількісна характеристика

276 с.

Мова

Українська

Авторський знак

М26

Опис

У навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення базового курсу "Маркетинг". Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття "маркетингове середовище" та "маркетингова інформація", охарактеризовано їх структуру, систематизовано методи та інструменти маркетингових досліджень. Значну увагу приділено комплексу маркетингу: товарній, ціновій, розподільчій та комунікаційній політикам. Розглянуто основи В2В маркетингу та Інтернет-маркетингу.

ISBN

978-617-7932-67-2

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: