 |
|
Електронна бібліотека
Повна інформація про літературу |
Назва |
Маркетинг : навч. посіб |
Автори |
За ред. Вербицької А.В.; Полковниченко С.О. |
Перебуває у підрозділах |
339.138. Маркетинг
|
Видавець |
Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка"
|
Дата видання |
2024
|
Кількісна характеристика |
276 с. |
Мова |
Українська
|
Авторський знак |
М26 |
Опис |
У навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення базового курсу "Маркетинг". Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття "маркетингове середовище" та "маркетингова інформація", охарактеризовано їх структуру, систематизовано методи та інструменти маркетингових досліджень. Значну увагу приділено комплексу маркетингу: товарній, ціновій, розподільчій та комунікаційній політикам. Розглянуто основи В2В маркетингу та Інтернет-маркетингу.
|
ISBN |
978-617-7932-67-2
| Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль. Дізнатись пароль
|
|
|