Міжнародний Науково-технічний Університет

Козак Ю. Г. Основи зовнішньоекономічної діяльності: навч. посіб. — Київ, Котовіце: Центр учбової літератури, 2016. — 289 с. — ISBN 978-611-01-0732-7

Ткачук К. Н. Основи охорони праці: Підручник. — Київ: Основа, 2006. — 448 с. — ISBN 966–699–156–Х

Баранова В. Г. Податкова система: Навч. посіб. — Одеса: ВМВ, 2014. — 344 с.

Хлівний В. К. Податкова система: навч.-метод. посіб. — Київ: КНЕУ, 2014. — 372 с. — ISBN 978–966–483–824–2

Ред. Решетило В. П. Національна економіка: навч. посіб. — Харків : ХНАМГ, 2009. — 386 с. — ISBN 978-966-695-175-8

Книжок у каталозі: 6142
Книжок у електр. бібліотеці: 2194
Усього літератури: 8336
Відвідувачів на сайті: 37
Користувачів у каталозі: 1293

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
2. Балацький Є. О. Маркетинг: навч. посіб. — ДВНЗ "УАБС НБУ", 2015. — 404 с.
3. Богатирьов А. М. Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу в галузі зв’язку: навчальний посібник. — Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2007. — ISBN ISBN 5-8 404-0175-7
4. Бронникова Т. С., Чернявский А. Г. Маркетинг: Учебное пособие. — Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. — 69с.
5. Автобизнес: техника. Сервис. Запчасти. - В 2-х томах / В. В. Волгин. 2006. — Т.1. — 441с.
6. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: Учебник. — М.: Финпресс, 2003. — 493 с. — ISBN 5-08001-0003-9
7. Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учеб. для вузов. — М.: Финпресс, 1999. — 650, [1] с. — ISBN 5-8001-0018-7
8. Гончаров С. М. Практикум з маркетингу: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. — Київ : Центр учбової л-ри, 2012. — 208 с. — ISBN 978-611-01-0321-3
9. Гончарук Я. А. Маркетинг: навчальний посібник у тестах. — К.: КНЕУ, 2004. — 392 с. — ISBN 966-574-566-2
10. Джей Р., Манвелова Т. Малозатратный маркетинг: переводное издание. — СПб.: Питер, 2003. — 234 с. — ISBN 5-94723-268-5
11. Джордж С. Клейсон. САМЫЙ БОГАТЫЙ ЧЕЛОВЕК В ВАВИЛОНЕ. 2000.
12. Крылова Г. Д., Романова А. Н. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль: Текст: учеб. пособие. — М.: Банки и биpжи, ЮНИТИ, 1995. — 240 с. — ISBN 5-85173-019-6
13. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2004. — 523 с. — ISBN 966-574-521-2
14. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. друге, доп. і випр. вид. — К.: КНЕУ, 2001. — 106 c. — ISBN 966—574—227—2
15. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 c. — ISBN 966–574–431–3
16. Примак Т. О. Маркетинг. — К.: МАУП, 2004.
17. Успенский И. В. Интернет-маркетинг: Учебник. — СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. — 242с.
18. Цахаев Р. К., Муртузалиева Т. В., Алиев С. А. Основы маркетинга: Учебник. — М.: Издательство «Экзамен», 2005. — 448 c. — ISBN 5-472-00328-8
19. Информационное обеспечение маркетинговых исследований в промышленности. 2000. — 71с.
20. Інтегровані маркетингові комунікації Гл. 11. 2004. — Глава 11. — С.285-305