Міжнародний Науково-технічний Університет

Семечкин Н. И. Социальная психология: учебник. - Ч. 1. — Владивосток: Изд-во Дальневосочного университета, 2001. — 159 с.

Семечкин Н. И. Социальная психология: учебник. - Ч. 2. — Владивосток: [?], 2003. — 134 с.

Мин-во здрав. и соц. разв. РФ, Федерал. агент. по выскоготехн. мед. помощи РФ, Федерал. гос. учреж. центр. науч.-исслед. ин-т травмат. и ортопед. им. М. М. Приорова. "Классическая" техника массажа в комплексе реабилитационных мероприятий при лечении травм опорно-двигателного апарата: Медицинская технология. — Москва: [?], 2008. — 32 с.

Попелянский Я. Ю. Ортопедическая неврология (вертеброневрология): руководство для врачей. — Москва: МЕДпресс-информ, 2003. — 670 с.

Шульговский В. В. Основы нейрофизиологии: Учеб. пособие для вузов. — Москва: Аспект-Пресс, 2000. — 277 с. — ISBN 5-7567-0134-6

Книжок у каталозі: 5881
Книжок у електр. бібліотеці: 1931
Усього літератури: 7812
Виданої літератури: 0
Відвідувачів на сайті: 71
Користувачів у каталозі: 1307

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
2. Богатирьов А. М. Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу в галузі зв’язку: навчальний посібник. — Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2007. — ISBN ISBN 5-8 404-0175-7
3. Бронникова Т. С., Чернявский А. Г. Маркетинг: Учебное пособие. — Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. — 69с.
4. Автобизнес: техника. Сервис. Запчасти. - В 2-х томах / В. В. Волгин. 2006. — Т.1. — 441с.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: Учебник. — М.: Финпресс, 2003. — 493 с. — ISBN 5-08001-0003-9
6. Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учеб. для вузов. — М.: Финпресс, 1999. — 650, [1] с. — ISBN 5-8001-0018-7
7. Гончаров С. М., Кушнір Н. Б. Практикум з маркетингу: Навчальний посібник для студ. вищ. навч. закладів. — К.: Центр учбової літератури, 2012. — 208 с. — ISBN 978-611-01-0321-3
8. Гончарук Я. А. Маркетинг: навчальний посібник у тестах. — К.: КНЕУ, 2004. — 392 с. — ISBN 966-574-566-2
9. Джей Р., Манвелова Т. Малозатратный маркетинг: переводное издание. — СПб.: Питер, 2003. — 234 с. — ISBN 5-94723-268-5
10. Джордж С. Клейсон. САМЫЙ БОГАТЫЙ ЧЕЛОВЕК В ВАВИЛОНЕ. 2000.
11. Довгань Л. Є. Корпоративне управління: Навчальний посібник для студ. вищ. навч. закладів. — К.: Кондор, 2007. — 180 с. — ISBN 978-966-351-182-5
12. Кайлюк Є. М. Стратегічний менеджмент. Конспект лекцій. — Харків: ХНАМГ, 2006. — 80 с.
13. Ілляшенко С. М. Інноваційний менеджмент: підручник. — Суми: Університетська книга, 2010. — 334 с. — ISBN 978-966-680-504-4
14. Крылова Г. Д., Романова А. Н. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль: Текст: учеб. пособие. — М.: Банки и биpжи, ЮНИТИ, 1995. — 240 с. — ISBN 5-85173-019-6
15. Крылова Г. Д. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль : учеб. пособие для экон. вузов. — М. : Банки и биржи, 1995. — 240 с. — ISBN 5-85173-019-6
16. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2004. — 523 с. — ISBN 966-574-521-2
17. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. друге, доп. і випр. вид. — К.: КНЕУ, 2001. — 106 c. — ISBN 966—574—227—2
18. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 c. — ISBN 966–574–431–3
19. Примак Т. О. Маркетинг. — К.: МАУП, 2004.
20. Успенский И. В. Интернет-маркетинг: Учебник. — СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. — 242с.