Міжнародний Науково-технічний Університет

Шевчук В. О. група зМЕВм-11. Трансформація світового ринку праці в умовах євроінтеграції. — МНТУ, 2023. — 196 с.

Стрілок І. І. група ЗМЕВм-11. Управління розвитком міжнародної компанії. — МНТУ, 2023. — 111 с.

Пушня І. Ю. група зМЕВм-11. Удосконалення організації зовнішньоекономічної діяльності підприємства. — МНТУ, 2023. — 88 с.

Мезінова Л. В. група зОм-11. Дослідження та удосконалення бухгалтерського обліку витрат на оплату праці підприємства. — МНТУ, 2023. — 112 с.

Курусь О. О. група МЕВм-11. Дослідження та аналіз сучасного стану міжнародної діяльності підприємства. — МНТУ, 2023. — 100 с.

Книжок у каталозі: 6889
Книжок у електр. бібліотеці: 5358
Усього літератури: 12247
Відвідувачів на сайті: 26
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
2. Балацький Є. О. Маркетинг: навч. посіб. — ДВНЗ "УАБС НБУ", 2015. — 404 с.
3. Богатирьов А. М. Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу в галузі зв’язку: навчальний посібник. — Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2007. — ISBN ISBN 5-8 404-0175-7
4. Бронникова Т. С., Чернявский А. Г. Маркетинг: Учебное пособие. — Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. — 69с.
5. Автобизнес: техника. Сервис. Запчасти. - В 2-х томах / В. В. Волгин. 2006. — Т.1. — 441с.
6. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: Учебник. — М.: Финпресс, 2003. — 493 с. — ISBN 5-08001-0003-9
7. Гончаров С. М. Практикум з маркетингу: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. — Київ : Центр учбової л-ри, 2012. — 208 с. — ISBN 978-611-01-0321-3
8. Гончарук Я. А. Маркетинг: навчальний посібник у тестах. — К.: КНЕУ, 2004. — 392 с. — ISBN 966-574-566-2
9. Джей Р., Манвелова Т. Малозатратный маркетинг: переводное издание. — СПб.: Питер, 2003. — 234 с. — ISBN 5-94723-268-5
10. Джордж С. Клейсон. САМЫЙ БОГАТЫЙ ЧЕЛОВЕК В ВАВИЛОНЕ. 2000.
11. Зозульов О. В., Царьова Т. О. Маркетинг: теоретичні основи маркетингу : навчально-методичний комплекс [Електронний ресурс] : навч. посіб. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. — 100 с.
12. Іванечко Н., Борисова Т., Процишин Ю. Маркетинг [Електронний ресурс] : навч. посіб. — Тернопіль : ЗУНУ, 2021. — 180 с. — ISBN 978-966-654-650-3
13. Кібік О. М., Котлубай В. О., Хаймінова Ю. В. Маркетинг: навч.-метод. посіб. — Одеса, 2020. — 68 с.
14. Крылова Г. Д., Романова А. Н. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль: Текст: учеб. пособие. — М.: Банки и биpжи, ЮНИТИ, 1995. — 240 с. — ISBN 5-85173-019-6
15. Литвинова Л. В. Менеджмент і маркетинг електронного урядування : навч. посіб. — Київ : НАДУ, 2013. — 68 с.
16. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2004. — 523 с. — ISBN 966-574-521-2
17. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. друге, доп. і випр. вид. — К.: КНЕУ, 2001. — 106 c. — ISBN 966—574—227—2
18. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 c. — ISBN 966–574–431–3
19. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навч. посіб. — Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. — 362 с. — ISBN 978-966-328-116-2
20. Писаренко В. В., Багорка М. О. Стратегічний маркетинг: навч.посіб. — Дніпро: Видавець, 2020. — 240 с. — ISBN 978-617-518-378-6