Міжнародний Науково-технічний Університет

Бутко М. П. Проектний менеджмент: регіональний зріз: навч. посібник. — Київ: Центр учбов. л-ри, 2016. — 415, [1] с. — ISBN 978-617-673-399-7

Ред. Довгань Л. Є., Мохонько Г. А., Малик І. П. "Управління проектами": навчальний посібник до вивчення дисципліни для магістрів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спеціальності 073 "Менеджмент" спеціалізації: "Менеджмент і бізнес-адміністрування", "Менеджмент міжнародних проектів", "Менеджмент інновацій", "Логістика". — Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. — 420 с.

Микитюк П. П. Управління проектами: навч. посіб. — Тернопіль: [Б. в.], 2014. — 270 с. — ISBN 978-966-654-360-1

Битяк Ю. П. Основи публічного адміністрування: посібник. — Харків: Право, 2016. — 128 с. — ISBN 978‑966‑937‑112‑6

Шатило О. А. Опорний конспект лекцій з дисципліни "Публічне адміністрування". — Житомир: ЖДТУ, 2014. — 51 с.

Книжок у каталозі: 6121
Книжок у електр. бібліотеці: 1906
Усього літератури: 8027
Відвідувачів на сайті: 127
Користувачів у каталозі: 1316

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
2. Богатирьов А. М. Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу в галузі зв’язку: навчальний посібник. — Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2007. — ISBN ISBN 5-8 404-0175-7
3. Бронникова Т. С., Чернявский А. Г. Маркетинг: Учебное пособие. — Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. — 69с.
4. Автобизнес: техника. Сервис. Запчасти. - В 2-х томах / В. В. Волгин. 2006. — Т.1. — 441с.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: Учебник. — М.: Финпресс, 2003. — 493 с. — ISBN 5-08001-0003-9
6. Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учеб. для вузов. — М.: Финпресс, 1999. — 650, [1] с. — ISBN 5-8001-0018-7
7. Гончаров С. М. Практикум з маркетингу: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. — Київ : Центр учбової л-ри, 2012. — 208 с. — ISBN 978-611-01-0321-3
8. Гончарук Я. А. Маркетинг: навчальний посібник у тестах. — К.: КНЕУ, 2004. — 392 с. — ISBN 966-574-566-2
9. Джей Р., Манвелова Т. Малозатратный маркетинг: переводное издание. — СПб.: Питер, 2003. — 234 с. — ISBN 5-94723-268-5
10. Джордж С. Клейсон. САМЫЙ БОГАТЫЙ ЧЕЛОВЕК В ВАВИЛОНЕ. 2000.
11. Крылова Г. Д., Романова А. Н. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль: Текст: учеб. пособие. — М.: Банки и биpжи, ЮНИТИ, 1995. — 240 с. — ISBN 5-85173-019-6
12. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2004. — 523 с. — ISBN 966-574-521-2
13. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. друге, доп. і випр. вид. — К.: КНЕУ, 2001. — 106 c. — ISBN 966—574—227—2
14. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 c. — ISBN 966–574–431–3
15. Примак Т. О. Маркетинг. — К.: МАУП, 2004.
16. Успенский И. В. Интернет-маркетинг: Учебник. — СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. — 242с.
17. Цахаев Р. К., Муртузалиева Т. В., Алиев С. А. Основы маркетинга: Учебник. — М.: Издательство «Экзамен», 2005. — 448 c. — ISBN 5-472-00328-8
18. Информационное обеспечение маркетинговых исследований в промышленности. 2000. — 71с.
19. Інтегровані маркетингові комунікації Гл. 11. 2004. — Глава 11. — С.285-305