Міжнародний Науково-технічний Університет

Енциклопедія Трипільської цивілізації: в двох т. — Київ : Укрполіграфмедіа, 2004. — 653 с.

Енциклопедія Трипільської цивілізації: В 2-х т / М. Ю. Відейко. — К.: Укрполіграфмедіа, 2004. — 703 с.

Іванов В. Г. Правова інформація та комп’ютерні технології в юридичній діяльності. Навчальний посібник. — Харків, "Право", 2010.

Дэвени Т., Мац Л. Н., Незлин Р. С. Аминокислоты, пептиды и белки: пер. с англ. — М.: Мир, 1976. — 364 с.

Омельченко О. А. Римское право: учебник. — М. : Тон, 2000. — 208 с. — ISBN 978-5-699-27589-2

Книжок у каталозі: 5881
Книжок у електр. бібліотеці: 1853
Усього літератури: 7734
Виданої літератури: 0
Відвідувачів на сайті: 47
Користувачів у каталозі: 1218

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
2. Богатирьов А. М. Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу в галузі зв’язку: навчальний посібник. — Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2007. — ISBN ISBN 5-8 404-0175-7
3. Бронникова Т. С., Чернявский А. Г. Маркетинг: Учебное пособие. — Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. — 69с.
4. Автобизнес: техника. Сервис. Запчасти. - В 2-х томах / В. В. Волгин. 2006. — Т.1. — 441с.
5. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: Учебник. — М.: Финпресс, 2003. — 493 с. — ISBN 5-08001-0003-9
6. Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учеб. для вузов. — М.: Финпресс, 1999. — 650, [1] с. — ISBN 5-8001-0018-7
7. Гончаров С. М., Кушнір Н. Б. Практикум з маркетингу: Навчальний посібник для студ. вищ. навч. закладів. — К.: Центр учбової літератури, 2012. — 208 с. — ISBN 978-611-01-0321-3
8. Гончарук Я. А. Маркетинг: навчальний посібник у тестах. — К.: КНЕУ, 2004. — 392 с. — ISBN 966-574-566-2
9. Джей Р., Манвелова Т. Малозатратный маркетинг: переводное издание. — СПб.: Питер, 2003. — 234 с. — ISBN 5-94723-268-5
10. Довгань Л. Є. Корпоративне управління: Навчальний посібник для студ. вищ. навч. закладів. — К.: Кондор, 2007. — 180 с. — ISBN 978-966-351-182-5
11. Кайлюк Є. М. Стратегічний менеджмент. Конспект лекцій. — Харків: ХНАМГ, 2006. — 80 с.
12. Ілляшенко С. М. Інноваційний менеджмент: підручник. — Суми: Університетська книга, 2010. — 334 с. — ISBN 978-966-680-504-4
13. Крылова Г. Д., Романова А. Н. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль: Текст: учеб. пособие. — М.: Банки и биpжи, ЮНИТИ, 1995. — 240 с. — ISBN 5-85173-019-6
14. Крылова Г. Д. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль : учеб. пособие для экон. вузов. — М. : Банки и биржи, 1995. — 240 с. — ISBN 5-85173-019-6
15. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2004. — 523 с. — ISBN 966-574-521-2
16. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. друге, доп. і випр. вид. — К.: КНЕУ, 2001. — 106 c. — ISBN 966—574—227—2
17. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 c. — ISBN 966–574–431–3
18. Примак Т. О. Маркетинг. — К.: МАУП, 2004.
19. Успенский И. В. Интернет-маркетинг: Учебник. — СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. — 242с.
20. Фоменко Л. В., Дейнека Л. Н., Проклин А. Н. [и др.] Менеджмент организации: Учебное пособие. — Таганрог: ТРТУ, 2006. — 12 с.