Міжнародний Науково-технічний Університет

Акмалдінова О. М. Professional English: Computer Technologies : навч. посіб. — Київ : НАУ, 2014. — 352 с. — ISBN 978-996-598-843-4

Glendinning E. H. Oxford English for Information Technology. — New York: Oxford Universtiy Press, 2002. — 224 p.

Esteras S. R. Infotech:English for computer users: Student’s book. — United Kingdom : Cambridge University Press, [?]. — 168 p.

Olejniczak M. English for Information Technology: corsebook. — [?] : Personal Longman, 2011. — 80 p.

Бартіш М. Я. Дослідження операцій. Частина 2. Алгоритми оптимізації на графах: Підручник. — Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, 2007. — 120 с. — ISBN 966-613-496-9

Книжок у каталозі: 6142
Книжок у електр. бібліотеці: 2630
Усього літератури: 8772
Відвідувачів на сайті: 120
Користувачів у каталозі: 1262

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> 339.1. Маркетинг ->

1. Акимов Д. И. Социальный маркетинг: научное издание. — Киев: Наукова думка, 2008. — 144 с. — ISBN 978-966-00-0791-8
2. Балацький Є. О. Маркетинг: навч. посіб. — ДВНЗ "УАБС НБУ", 2015. — 404 с.
3. Богатирьов А. М. Основи підприємництва, менеджменту та маркетингу в галузі зв’язку: навчальний посібник. — Одеса: ОНАЗ ім. О.С. Попова, 2007. — ISBN ISBN 5-8 404-0175-7
4. Бронникова Т. С., Чернявский А. Г. Маркетинг: Учебное пособие. — Таганрог: Изд-во ТРТУ, 1999. — 69с.
5. Автобизнес: техника. Сервис. Запчасти. - В 2-х томах / В. В. Волгин. 2006. — Т.1. — 441с.
6. Голубков Е. П. Маркетинговые исследования: теория, методология и практика: Учебник. — М.: Финпресс, 2003. — 493 с. — ISBN 5-08001-0003-9
7. Голубков Е. П. Основы маркетинга: Учеб. для вузов. — М.: Финпресс, 1999. — 650, [1] с. — ISBN 5-8001-0018-7
8. Гончаров С. М. Практикум з маркетингу: навч. посіб. для студентів вищ. навч. закл. — Київ : Центр учбової л-ри, 2012. — 208 с. — ISBN 978-611-01-0321-3
9. Гончарук Я. А. Маркетинг: навчальний посібник у тестах. — К.: КНЕУ, 2004. — 392 с. — ISBN 966-574-566-2
10. Джей Р., Манвелова Т. Малозатратный маркетинг: переводное издание. — СПб.: Питер, 2003. — 234 с. — ISBN 5-94723-268-5
11. Джордж С. Клейсон. САМЫЙ БОГАТЫЙ ЧЕЛОВЕК В ВАВИЛОНЕ. 2000.
12. Крылова Г. Д., Романова А. Н. Практикум по маркетингу: ситуационные задачи и тест-контроль: Текст: учеб. пособие. — М.: Банки и биpжи, ЮНИТИ, 1995. — 240 с. — ISBN 5-85173-019-6
13. Лук’янець Т. І. Маркетингова політика комунікацій: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2004. — 523 с. — ISBN 966-574-521-2
14. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Навч.-метод. посібник для самост. вивч. дисц. друге, доп. і випр. вид. — К.: КНЕУ, 2001. — 106 c. — ISBN 966—574—227—2
15. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: Підручник. — К.: КНЕУ, 2003. — 246 c. — ISBN 966–574–431–3
16. Петруня Ю. Є. Маркетинг: навч. посіб. — Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. — 362 с. — ISBN 978-966-328-116-2
17. Примак Т. О. Маркетинг. — К.: МАУП, 2004.
18. Ред. Козак Ю. Г. Міжнародний маркетинг: навч. посіб. — Київ: Центр учбової літератури, 2014. — 294 с. — ISBN 978-611-01-0615-3
19. Успенский И. В. Интернет-маркетинг: Учебник. — СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. — 242с.
20. Храбатин О. І., Тимчик О. А. Маркетинг: навч. посібник для учнів, студ. проф. навч. закл. із спец. "Комерційна діяльність". — Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2014. — 284 с. — ISBN 978-966-668-338-3