Міжнародний Науково-технічний Університет

Чорна Л. Г., Горностай П. П., Вус В. І. Групові ресурси подолання наслідків негативних соціальних явищ : практичний посібник. — Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2021. — 98 с. — ISBN 978-966-189-609-2

Бевз Г., Боброва, Дзюбенко О. [та ін.] Сім’я як носій громадської думки щодо розвитку освіти у поствоєнному суспільстві : прак. посіб. — Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2024. — 182 с. — ISBN 978-966-189-720-4

Бевз Г., Боброва Л., Дзюбенко О. Підвищення ролі сім’ї як стейкхолдера освіти: навч.-метод. посіб. — Кропивницький : ІмексЛТД, 2024. — 194 с. — ISBN 978-966-189-721-1

Остапенко І., Жадан І., Скнар О. Регіональні особливості ідентифікації молоді у воєнний час і державна освітня політика: практ. посіб. — Кропивницький : Імекс-ЛТД, 2024. — 167 с. — ISBN 978-966-189-734-1

Туриніна О. Л. Психологія масової поведінки: навч. посіб.. — К. : ДП "Видавничий дім "Персонал", 2012. — 152 с. — ISBN 978-617-02-0107-2

Книжок у каталозі: 3438
Книжок у електр. бібліотеці: 7542
Усього літератури: 10980
Відвідувачів на сайті: 37
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Підвищення ролі сім’ї як стейкхолдера освіти: навч.-метод. посіб

Автори

Бевз Г.; Боброва Л.; Дзюбенко О.

Перебуває у підрозділах

159.9. Психологія

Видавець

Кропивницький : ІмексЛТД

Дата видання

2024

Кількісна характеристика

194 с.

Мова

Українська

Опис

Посібник є другою частиною комплекту видань "Сім’я і освіта: стратегії взаємодії". У ньому представлено цикл тематичних просвітницьких зустрічей для батьків учнів і вчителів закладів загальної середньої освіти. Зустрічі, спрямовані на підвищення ролі сім’ї як стейкхолдера освіти, присвячено розгляду питань ціннісного ставлення до освіти в родині, оптимізації взаємодії в системі "школа – сім’я", психологічному добробуту учнів в освітньому середовищі, взаєморозумінню в батьківсько-дитячих стосунках, комунікації між стейкхолдерами освіти.

ISBN

978-966-189-721-1

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: