 |
Меню
Останні внесення Рибалка О. Я. Психологія здоров’я та психологічного благополуччя: конспект лекцій. — Полтава: ПНПУ ім. В.Г. Короленка, 2024. — 58 с.
Карамушка Л. М., Креденцер О. В., Терещенко К. В. Технології забезпечення психічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни та післявоєнного відновлення: монографія. — Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2024. — 288 с. — ISBN 978-617-7745-49-4
Венгер Г. С. Психологічний супровід діяльності військовослужбовців: навч. посіб. — Одеса : Університет Ушинського, 2025. — 272 с.
Кузікова С., Зливков В., Лукомська С. Психологічний супровід особистості в умовах війни: навч. посіб. — Київ.-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М.М., 2024. — 260 с. — ISBN 978-617-640-638-9
Панок В. Г., Рибалка В. В., Шандрук С. К. Психологічний супровід відновлення освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти (з досвіду роботи) : практ. посіб. — Київ : УНМЦ практичної психології і соціальної роботи, 2024. — 225 с. — ISBN 978-617-7118-52-6
Статистика
Книжок у каталозі: 3438
Книжок у електр. бібліотеці: 7693
Усього літератури: 11131
Відвідувачів на сайті: 25
Користувачів у каталозі: 357
Наші ресурси
Сайт МНТУ
Центр дистанційної освіти
Вхід для адміністраторів
|
Електронна бібліотека
Повна інформація про літературу |
Назва |
Технології забезпечення психічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни та післявоєнного відновлення: монографія |
Автори |
Карамушка Л. М.; Креденцер О. В.; Терещенко К. В. |
Перебуває у підрозділах |
159.9. Психологія
|
Видавець |
Київ: Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
Дата видання |
2024
|
Кількісна характеристика |
288 с. |
Мова |
Українська
|
Авторський знак |
К 21 |
Опис |
Визначено теоретико-методологічні засади дослідження. Проаналізовано поняття психічного здоров’я та благополуччя персоналу організацій, розглянуто сутність психологічних технологій та їх роль у забезпеченні психічного здоров’я та благополуччя особистості та організації в умовах війни та післявоєнного відновлення. Побудовано модель технологій забезпечення психічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни та післявоєнного відновлення, розкрито її основні рівні та форми реалізації. Проаналізовано загальний рівень психічного здоров’я та благополуччя персоналу освітніх організацій, вираженість їх компонентів та їх зв’язок з організаційно-професійними, соціальнодемографічними характеристиками персоналу та характеристиками їхнього місця проживання, пов’язаними із забезпеченням безпеки під час війни. Особливу увагу приділено технологіям розвитку психологічних детермінант забезпечення психічного здоров’я та благополуччя освітнього персоналу в умовах війни та післявоєнного відновлення. Зокрема розроблено технології розвитку таких психологічних детермінант психічного здоров’я та благополуччя, як толерантність до невизначеності, копінг-стратегії, комунікативний потенціал, самоефективність, креативний потенціал. Окрему увагу приділено розробці технологій забезпечення психічного здоров’я та благополуччя особистості в умовах війни та післявоєнного відродження на рівні громади (для "внутрішніх" та "зовнішніх" вимушених переселенців).
|
ISBN |
978-617-7745-49-4
| Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль. Дізнатись пароль
|
|
|