Міжнародний Науково-технічний Університет

Сазонець І. Л., Джинджоян В. В., Яковлєва-Мельник Н.Г. Маркетинг готельного та ресторанного бізнесу : навч. посіб. — Київ: Видавництво "Каравела", 2025. — 274 с. — ISBN 978-966-801-869-3

Любківська Г. В. Маркетингова товарна та цінова політика: навч. посіб. — Чернівці, 2024. — 345 с.

Ющишина Л. О. Групова динаміка та комунікації (тренінг): курс лекцій. — Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. — 170 с.

Виноградова О. В., Євтушенко Н. О. Групова динаміка та комунікації: навч. посіб. — Київ: ДУТ, 2018. — 223 с.

Пелех О. Б., Юськів Б. М. Проєктний аналіз і управління проєктами: навч. посіб. — Рівне: О. Зень, 2023. — 209 с. — ISBN 978-617-601-430-0

Книжок у каталозі: 3463
Книжок у електр. бібліотеці: 8283
Усього літератури: 11746
Відвідувачів на сайті: 27
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Маркетинг готельного та ресторанного бізнесу : навч. посіб

Автори

Сазонець І. Л.; Джинджоян В. В.; Яковлєва-Мельник Н.Г

Перебуває у підрозділах

339.138. Маркетинг

Видавець

Київ: Видавництво "Каравела"

Дата видання

2025

Кількісна характеристика

274 с.

Мова

Українська

Авторський знак

М 25

Опис

В навчальному посібнику викладено розділи, що з точки зору традиційних підходів висвітлюють маркетингову діяльність в готелях та ресторанах. До таких розділів можна віднести: сутність маркетингу; характеристика маркетингового середовища; маркетингові дослідження в готельно-ресторанному бізнесі; поведінка споживачів в готельноресторанному бізнесі; товарна політика готельно-ресторанних підприємств; маркетингова цінова політика готельно-ресторанних підприємств; маркетингова політика розподілу (дистрибуції) готельних та ресторанних підприємств; планування, організація та контроль маркетингової діяльності готельно-ресторанних підприємств. В навчальному посібнику відображено нові підходи в маркетинговій діяльності готелів та ресторанів. Серед них можна виділити матеріали про соціальний маркетинг в готельноресторанному бізнесі та дизайн у маркетинговій стратегії готельноресторанного закладу.

ISBN

978-966-801-869-3

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: