 |
|
Електронна бібліотека
Повна інформація про літературу |
| Назва |
Маркетинг готельного та ресторанного бізнесу : навч. посіб |
Автори |
Сазонець І. Л.; Джинджоян В. В.; Яковлєва-Мельник Н.Г |
Перебуває у підрозділах |
339.138. Маркетинг
|
Видавець |
Київ: Видавництво "Каравела"
|
Дата видання |
2025
|
Кількісна характеристика |
274 с. |
| Мова |
Українська
|
Авторський знак |
М 25 |
Опис |
В навчальному посібнику викладено розділи, що з точки зору традиційних підходів висвітлюють маркетингову діяльність в готелях та ресторанах. До таких розділів можна віднести: сутність маркетингу; характеристика маркетингового середовища; маркетингові дослідження в готельно-ресторанному бізнесі; поведінка споживачів в готельноресторанному бізнесі; товарна політика готельно-ресторанних підприємств; маркетингова цінова політика готельно-ресторанних підприємств; маркетингова політика розподілу (дистрибуції) готельних та ресторанних підприємств; планування, організація та контроль маркетингової діяльності готельно-ресторанних підприємств. В навчальному посібнику відображено нові підходи в маркетинговій діяльності готелів та ресторанів. Серед них можна виділити матеріали про соціальний маркетинг в готельноресторанному бізнесі та дизайн у маркетинговій стратегії готельноресторанного закладу.
|
ISBN |
978-966-801-869-3
| Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль. Дізнатись пароль
|
|
|