Міжнародний Науково-технічний Університет

Букало Н. А. Маркетингова політика ціноутворення: курс лекцій. — Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2023. — 96 с.

Уклад.: Васильцова С. О. Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Харків : НТУ "ХПІ", 2024. — 76 с.

Клєвцєвич Н. А. Практикум з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Одеса, 2024. — 46 с.

Новікова Г. В., Харченко О. О. ENGLISH IN INTERNATIONAL LEGAL INSTRUMENTS: навч. посіб. — Київ: Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025. — 192 с.

Костєва Т. Б. Практикум коуч-діяльності: метод. вказ. — Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2019. — 40 с.

Книжок у каталозі: 3461
Книжок у електр. бібліотеці: 8211
Усього літератури: 11672
Відвідувачів на сайті: 103
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 65. МЕНЕДЖМЕНТ -> Стратегічний аналіз ->

1. Головко Т.В. Сагова С.В. Стратегічний аналіз. — Київ : КНЕУ, 2002. — 198 с. — ISBN 966–574–313–9
2. Дикань В. Л., Токмакова І. В., Овчиннікова В. О. Економічна діагностика: Підручник. — Харків: УкрДУЗТ, 2022. — 284 с.
3. Лотиш О. Я. Стратегічний аналіз галузі. Навч. посіб. — Тернопіль: Економічна думка, 2019. — 248 с.
4. Оболенцева Л. В., Писарева І. В., Влащенко Н. М. Стратегічна діагностика потенціалу організації : навч. посіб. — Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2023. — 157 с.
5. Пилипенко О. В. Стратегічний аналіз: навч. посіб. — К.: ДП "Вид. дім "Персонал", 2018. — 350 с. — ISBN 978-617-02-0137-9
6. Сумець О. М. Стратегічний менеджмент: підручник. — Харків : ХНУВС, 2021. — 208 с. — ISBN 978-966-610-241-9
7. Фаріон І. Д. Стратегічний аналіз. — Тернопіль : ТНЕУ, 2009. — 635 с.