Міжнародний Науково-технічний Університет

Кузнєцова Т. В., Красовська Ю. В. Управління потенціалом підприємства: навч. посіб. — Рівне: НУВГП, 2017. — 196 с. — ISBN 978-966-327-349-5

Уклад.: Черноіванова Г. С., Василик С. К. Антикризовий менеджмент: практичні завдання і методичні рекомендації. — Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2023. — 63 с.

Кузьмін О. Є., Ліпич Л. Г., Мельник О. Г. Антисипативне управління машинобудівними підприємствами на засадах слабких сигналів : монографія. — Луцьк : Вежа-Друк, 2014. — 224 с. — ISBN 978-617-7181-79-7

Марченко О. М. Практикум з менеджменту : навч. посіб.. — Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. — 224 с. — ISBN 978-617-511-333-2

Войтко С. В. Лідерство та антикризовий менеджмент: підручник. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. — 194 с. — ISBN 978-966-990-046-3

Книжок у каталозі: 3436
Книжок у електр. бібліотеці: 7465
Усього літератури: 10901
Відвідувачів на сайті: 34
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 37. Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля -> 37.04 Виховання і навчання з урахуванням індивідуальних особливостей. Консультування ->

1. Гаяш О. В. Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку : Наук.-метод. посіб. — Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2016. — 120 с.
2. Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навч.-метод. посіб. — Харків : Вид-во "Ранок", 2019. — 304 с. — ISBN 978-617-09-4737-6
3. Кучерак І. В. Інклюзивне навчання у закладах професійної освіти: навч.-метод. посіб. — Біла Церква: БІНПО ДЗВО "УМО" НАПНУ, 2022. — 70 с.
4. Миронова С. П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах : навч.-метод. посіб. — Тернопіль: Астон, 2020. — 176 с. — ISBN 978-966-308-801-3
5. Миронова С. П. Педагогіка інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. — Кам’янець-Подільськ: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. — 164 с.
6. Порошенко М. А. Інклюзивна освіта: навч. посіб. — Київ: ТОВ "Агенство "Україна", 2019. — 300 с. — ISBN 978-966-137-120-9
7. Порошенко М. А., Колупаєва А. А. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів: навч.-метод. посіб. — Київ, 2018. — 252 с. — ISBN 978-617-7239-29-0
8. Сак Т. В. Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: навч. курс та метод. посіб. — К.: ТОВ "Видавничий дім "Плеяди", 2011. — 168 с. — ISBN 9789662432145
9. Упоряд.: Софій Н. З., Найда Ю. М. Інклюзивне навчання: інформаційний посіб. — Київ, 2019. — 61 с.
10. Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В. Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями: навч.-метод. посіб. — К.: ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2018. — 123 с.
11. Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки: підручник. — К. :"Центр учбової літератури", 2016. — 248 с. — ISBN 978-617-673-466-6