Міжнародний Науково-технічний Університет

Щукін П. М. гр. зА21м. Державні цільові програми як засіб реалізації публічної політики. — К.: МНТУ, 2024. — 101 с.

Хілик Р. О. гр. А-21м. ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ. — К.: МНТУ, 2024. — 68 c.

Татьянко Ю. В. гр. зА-21м. Дослідження та удосконалення методів комунікації державних установ та публічної влади в Україні. — К.: МНТУ, 2024. — 118 с.

Таранущенко О. М. гр. А21м. Територіальні громади в умовах децентралізації. — К.: МНТУ, 2024. — 99 с.

Стук Р. О. гр. А21м. ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД. — К.: МНТУ, 2024. — 114 с.

Книжок у каталозі: 3219
Книжок у електр. бібліотеці: 6141
Усього літератури: 9360
Відвідувачів на сайті: 47
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 37. Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля -> 37.04 Виховання і навчання з урахуванням індивідуальних особливостей. Консультування ->

1. Сак Т. В. Індивідуальне оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі: навч. курс та метод. посіб. — К.: ТОВ "Видавничий дім "Плеяди", 2011. — 168 с. — ISBN 9789662432145
2. Порошенко М. А. Інклюзивна освіта: навч. посіб. — Київ: ТОВ "Агенство "Україна", 2019. — 300 с. — ISBN 978-966-137-120-9
3. Кучерак І. В. Інклюзивне навчання у закладах професійної освіти: навч.-метод. посіб. — Біла Церква: БІНПО ДЗВО "УМО" НАПНУ, 2022. — 70 с.
4. Упоряд.: Софій Н. З., Найда Ю. М. Інклюзивне навчання: інформаційний посіб. — Київ, 2019. — 61 с.
5. Гаяш О. В. Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливостями психофізичного розвитку : Наук.-метод. посіб. — Ужгород : Інформаційно-видавничий центр ЗІППО, 2016. — 120 с.
6. Колупаєва А. А., Таранченко О. М. Навчання дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі: навч.-метод. посіб. — Харків : Вид-во "Ранок", 2019. — 304 с. — ISBN 978-617-09-4737-6
7. Миронова С. П. Нова українська школа: особливості організації освітнього процесу учнів початкової школи в інклюзивних класах : навч.-метод. посіб. — Тернопіль: Астон, 2020. — 176 с. — ISBN 978-966-308-801-3
8. Порошенко М. А., Колупаєва А. А. Організаційно-методичні засади діяльності інклюзивно-ресурсних центрів: навч.-метод. посіб. — Київ, 2018. — 252 с. — ISBN 978-617-7239-29-0
9. Шевців З. М. Основи інклюзивної педагогіки: підручник. — К. :"Центр учбової літератури", 2016. — 248 с. — ISBN 978-617-673-466-6
10. Миронова С. П. Педагогіка інклюзивної освіти: навч.-метод. посіб. — Кам’янець-Подільськ: Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2016. — 164 с.
11. Чеботарьова О. В., Блеч Г. О., Гладченко І. В. Психолого-педагогічний супровід навчання дітей з інтелектуальними порушеннями: навч.-метод. посіб. — К.: ІСПП імені Миколи Ярмченка НАПН України, 2018. — 123 с.