Міжнародний Науково-технічний Університет

Костєва Т. Б. Практикум коуч-діяльності: метод. вказ. — Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2019. — 40 с.

Укл.: Гордієнко- Митрофанова І., Безкоровайний С. Соціальна психологія. 100 запитань – 100 відповідей: тестові завдання, словник термінів, персоналії : навч.-метод. посіб. — Київ: Яроче́нко Я. В., 2025. — 225 с.

Сурякова М. В., Панфілова Г. Б., Склянська О. В. Соціальна психологія (з основами соціально-психологічного тренінгу): навч. посіб. — Дніпро: Середняк Т. К., 2021. — 150 с. — ISBN 978-617-8010-63-8

Вааранен-Валконен Н., Заварова Н. Психологічна підтримка та допомога дітям, які пережили травматичні події: навч.-метод. посіб. — Київ, 2022. — 104 с.

Уклад.: Гірник А. М., Чернобровкіна В. А. Перша психологічна допомога: посібник для тренера. — Київ: Університетське видавництво ПУЛЬСАРИ, 2017. — 98 с. — ISBN 978!617!615!080!0

Книжок у каталозі: 3461
Книжок у електр. бібліотеці: 8207
Усього літератури: 11668
Відвідувачів на сайті: 86
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


 

Повна інформація про літературу

Назва

Практикум коуч-діяльності: метод. вказ

Автори

Костєва Т. Б.

Перебуває у підрозділах

Soft Skills

Видавець

Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили

Дата видання

2019

Кількісна характеристика

40 с.

Мова

Українська

Авторський знак

К 72

Опис

Методичні вказівки містять програму дисципліни, плани лекцій та семінарських занять, питання для самостійної роботи студентів і підготовки до заліку, тестові та індивідуальні питання для проміжного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури та словник базових термінів. У процесі коучингу відбувається розкриття потенціалу людини, розвиток її професійних та особистих якостей завдяки чому розвиваються нові здібності й навички, які підвищують ефективність роботи та покращують якість життя людини загалом. Коучинг може бути використано як універсальну технологію, яка дозволяє ефективно працювати на суб’єкт-суб’єктному рівні, тобто вміти керувати собою, своїм станом, своїми ресурсами, допомагати іншим у розвитку особистісного потенціалу, в підвищенні особистої ефективності, розвивати навички комунікації, будувати конструктивні відносини з колегами, які максимально підвищують ефективність вирішення актуальних життєвих завдань тощо.

Для перегляду посилань на літературу, необхідно вказати пароль.
Дізнатись пароль

Пароль: