Міжнародний Науково-технічний Університет

Мушак Н. Б., Муравйов В. І. Міжнародно-правові засади захисту та забезпечення прав людини в європейських міжнародних організаціях: монографія. — Київ: Ліра-К, 2014. — 192 с. — ISBN 978-966-2609-57-8

Сироїд Т. Л., Гавриленко О. А., Фоміна Л. О. Міжнародне публічне право, міжнародний захист прав людини: посіб. для підгот. до ЗНО. — Харків: Право, 2020. — 494 с. — ISBN 978-966-973-951-1

за заг. ред. Яковюка І. В. Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод (в питаннях і відповідях): навч.-довід. посіб. — Харків: Право, 2020. — 126 с. — ISBN 978-966-937-864-4

Лебідь В. І. Європейська конвенція про захист прав людини і основоположних свобод: навч. посіб. — Київ: Правова Єдність, 2018. — 36 с. — ISBN 978-617-7191-09-3

Збірник рішень у справах про заборону катувань чи нелюдського або такого, що принижує гідність, поводження чи покарання. — Харків: Право, 2020. — 842 с. — ISBN 978-966-937-868-2

Книжок у каталозі: 6811
Книжок у електр. бібліотеці: 3833
Усього літератури: 10644
Відвідувачів на сайті: 37
Користувачів у каталозі: 1259

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронний каталог


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура каталогу -> 37. Освіта -> 37.0. Основні види та принципи освіти ->

1. Обучение научных работников иностранным языкам/ Отв. ред.М.Я.Цвиллинг. — М.: Наука, 1984. — 288 с.
2. Аксьонова О. В. Методика викладання економіки:Навч.посібник. — К.:КНЕУ, 1998. — 280 с. — ISBN 966-574-190-х
3. Алесюк А. М. Педагогіка вищої освіти України:Історія.Теорія:Підручник. — К.:Либідь, 1998. — 560 c.
4. Андрусенко С. І., Домніч В. І. Акредитація.Організація та проведення у вищих навчальних закладах України:Посібник. — К.:КУЕТТ, 2003. — 172 c.
5. Андрушкевич Ф. Компаративний аналіз особливостей освітніх інновацій у системах освіти України й Польщі. — Вища освіта України., 2011. — № 4. — С.83-87
6. Аникеев А. А. Современная структура образования в Германии. — Alma Mater, 2012. — № 3. — С.65-68
7. Арнольд Р., Мюнх. Вопросы и ответы относительно дуальной системы профессионального обучения в Германии. — 155 c.
8. Михайлева Е. Г., Астахова Е. В. Непрерывное образование в контексте образовательных реформ в Украине: монография. — Харьков : НУА, 2006. — 300 с. — ISBN 966-8558-50-2
9. Атанов Г. А. Деятельностный подход в обучении. — Донецк, 2001. — 158 c.
10. Атанов Г. А., Арыдин В. М. Учебная деятельность студентов.Справочное пособие для абитуриентов,студентов молодых преподователей. — Донецк, 2001. — 78 c.
11. Бачу С. Оценивание-важнейший компонент гарантии качества в учебном заведении. — Alma Mater, 2012. — № 3. — С.20-25
12. Бебенина Е. В. Современные методы маркетинговой борьбы за абитуриента. — Alma mater, 2011. — № 11. — С.68-71
13. Бевзенко Л. Соціальні інтереси українців та місце освіти в системі ресурсів їхньої реалізації. — Вища освіта України., 2011. — № 4. — С.22-29
14. Бєляєнко Ю. О., Гайдулін О. Положення про організацію навч.посіб процесу в Міжнародному науковому-технічному університеті. — К.:МНТУ, 2001. — 47 c.
15. Бєляков Г. Ф., Виленко Є. С., Вілков М. Ф. Київський політехнічний інститут.Нарис історії. — К.:Наукова думка, 1995. — 320 c.
16. Бугай Ю. М., Караченцев В. Є. Основи метрології і електричні вимірювання:Лабораторний практикум. — КМНТУ, 2003. — 324 c.
17. Бусленко Ю. Украина.Природа,Традиции.Культура. — К.:Балтия, 2005. — 100 c.
18. Величко О. М. Основи метрології та метрологічна діяльність:Навч.посіб. — К.:Укр УНП, 2000. — 228 c.
19. Вітвицька С. С. Основи педагогіки вищої школи:Методичний посіб для студ магістратури. — К.:ЦНЛ, 2003. — 316 c.
20. Вітвицька С. С. Практикум з педагогіки вищої школи:Навч.посіб за модульно-рейтинговою системою. — К.:ЦУЛ, 2005. — 396 c.