Міжнародний Науково-технічний Університет

Букало Н. А. Маркетингова політика ціноутворення: курс лекцій. — Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2023. — 96 с.

Уклад.: Васильцова С. О. Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Харків : НТУ "ХПІ", 2024. — 76 с.

Клєвцєвич Н. А. Практикум з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Одеса, 2024. — 46 с.

Новікова Г. В., Харченко О. О. ENGLISH IN INTERNATIONAL LEGAL INSTRUMENTS: навч. посіб. — Київ: Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2025. — 192 с.

Костєва Т. Б. Практикум коуч-діяльності: метод. вказ. — Миколаїв : Вид-во ЧНУ ім. Петра Могили, 2019. — 40 с.

Книжок у каталозі: 3461
Книжок у електр. бібліотеці: 8211
Усього літератури: 11672
Відвідувачів на сайті: 54
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> Інформаційний маркетинг ->

1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с. — ISBN 966-574-349-Х
2. Знахур С. В. Інформаційний менеджмент та маркетинг : конспект лекцій. — Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. — 132 c.
3. Карпенко М. Ю. Електронна комерція: конспект лекцій. — Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. — 146 с.
4. уклад. : Федишин І. Б. Електронний бізнес та електронна комерція : конспект лекцій. — Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. — 98 с.
5. Шалева О. І. Електронна комерція: навч. посіб. — Київ : Центр учбової літератири, 2011. — 216 с. — ISBN 978-611-01-0152-3
6. Юдіна Н. В. Маркетинг в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] : навчально-методичний комплекс. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. — 106 с.