Міжнародний Науково-технічний Університет

Щукін П. М. гр. зА21м. Державні цільові програми як засіб реалізації публічної політики. — К.: МНТУ, 2024. — 101 с.

Хілик Р. О. гр. А-21м. ДЕРЖАВНА ПОЛІТИКА ЗАПОБІГАННЯ ТА ПРОТИДІЇ КОРУПЦІЇ В УКРАЇНІ. — К.: МНТУ, 2024. — 68 c.

Татьянко Ю. В. гр. зА-21м. Дослідження та удосконалення методів комунікації державних установ та публічної влади в Україні. — К.: МНТУ, 2024. — 118 с.

Таранущенко О. М. гр. А21м. Територіальні громади в умовах децентралізації. — К.: МНТУ, 2024. — 99 с.

Стук Р. О. гр. А21м. ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЯ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ: ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД. — К.: МНТУ, 2024. — 114 с.

Книжок у каталозі: 3219
Книжок у електр. бібліотеці: 6141
Усього літератури: 9360
Відвідувачів на сайті: 264
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> Інформаційний маркетинг ->

1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с. — ISBN 966-574-349-Х
2. Знахур С. В. Інформаційний менеджмент та маркетинг : конспект лекцій. — Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. — 132 c.
3. Карпенко М. Ю. Електронна комерція: конспект лекцій. — Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. — 146 с.
4. уклад. : Федишин І. Б. Електронний бізнес та електронна комерція : конспект лекцій. — Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. — 98 с.
5. Шалева О. І. Електронна комерція: навч. посіб. — Київ : Центр учбової літератири, 2011. — 216 с. — ISBN 978-611-01-0152-3
6. Юдіна Н. В. Маркетинг в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] : навчально-методичний комплекс. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. — 106 с.