Міжнародний Науково-технічний Університет

Чуприна О. С., група ДВОМКд-71. Експертний та вебометричний аналіз та рейтингування веб-сайтів. 2019. — 106 c.

Сінбол Х. Н., група ПІ-51. Розробка інтерактивного довідника з програмування. 2019. — 62 c.

Юхименко М. В., група ПІ-51. Розробка гри для мобільних пристроїв. 2019. — 51 c.

Ювенко Б. О., група ПІ-51. Розробка інтернет ресурсу дошки оголошень. 2019. — 77 c.

Сучков Д. Є., група ПІ-51. Дослідження методів розробки та супроводження Landing page. 2019. — 69 c.

Книжок у каталозі: 6756
Книжок у електр. бібліотеці: 3401
Усього літератури: 10157
Відвідувачів на сайті: 23
Користувачів у каталозі: 1259

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> Інформаційний маркетинг ->

1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с. — ISBN 966-574-349-Х
2. Знахур С. В. Інформаційний менеджмент та маркетинг : конспект лекцій. — Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. — 132 c.
3. Успенский И. В. Интернет-маркетинг: Учебник. — СПб.: Изд-во СПГУЭиФ, 2003. — 242с.