Міжнародний Науково-технічний Університет

Нікітіна М. В. гр. Пс-11. РОЗВИТОК ФРУСТРАЦІЙНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. — Київ: МНТУ, 2025. — 67 с.

Невінська Ю. Є. гр. Пс-11. Психологічний супровід фахівців інклюзивно–ресурсних центрів як умова їхньої життєстійкості. — Київ: МНТУ, 2025. — 57 с.

Малько Д. О. гр. Пс-11. Особливості резильєнтності студентської молоді в умовах війни та післявоєнний період. — Київ: МНТУ, 2025. — 88 с.

Климнюк Є. О. гр. Пс-11. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИНАХІДЛИВОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. — Київ: МНТУ, 2025. — 83 с.

Дубченко Є. І. гр. Пс-11. Особливості переживання самотності у підлітків із різним соціометричним статусом. — Київ: МНТУ, 2025. — 76 с.

Книжок у каталозі: 3438
Книжок у електр. бібліотеці: 7968
Усього літератури: 11406
Відвідувачів на сайті: 89
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> Інформаційний маркетинг ->

1. Єжова Л. Ф. Інформаційний маркетинг: Навчальний посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с. — ISBN 966-574-349-Х
2. Знахур С. В. Інформаційний менеджмент та маркетинг : конспект лекцій. — Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. — 132 c.
3. Карпенко М. Ю. Електронна комерція: конспект лекцій. — Харків : ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2021. — 146 с.
4. уклад. : Федишин І. Б. Електронний бізнес та електронна комерція : конспект лекцій. — Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. — 98 с.
5. Шалева О. І. Електронна комерція: навч. посіб. — Київ : Центр учбової літератири, 2011. — 216 с. — ISBN 978-611-01-0152-3
6. Юдіна Н. В. Маркетинг в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] : навчально-методичний комплекс. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. — 106 с.