Міжнародний Науково-технічний Університет

Матвійчук А. О. Психологічні чинники розвитку творчого потенціалу студентської молоді. — Київ: ЗВО "МНТУ", 2025. — 77 с.

Сазонець І. Л., Джинджоян В. В., Яковлєва-Мельник Н.Г. Маркетинг готельного та ресторанного бізнесу : навч. посіб. — Київ: Видавництво "Каравела", 2025. — 274 с. — ISBN 978-966-801-869-3

Любківська Г. В. Маркетингова товарна та цінова політика: навч. посіб. — Чернівці, 2024. — 345 с.

Ющишина Л. О. Групова динаміка та комунікації (тренінг): курс лекцій. — Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2022. — 170 с.

Виноградова О. В., Євтушенко Н. О. Групова динаміка та комунікації: навч. посіб. — Київ: ДУТ, 2018. — 223 с.

Книжок у каталозі: 3463
Книжок у електр. бібліотеці: 8283
Усього літератури: 11746
Відвідувачів на сайті: 89
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> Маркетингова цінова політика ->

1. Букало Н. А. Маркетингова політика ціноутворення: курс лекцій. — Луцьк: ВНУ імені Лесі Українки, 2023. — 96 с.
2. Бурліцька О. П. Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. — 43 с.
3. Бучнєв М. М. Маркетингове ціноутворення: навч. посіб. — Київ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2023. — 134 с.
4. Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2005. — 393 c. — ISBN 966–574–681
5. За ред. Непрана А. В. Ціни і ціноутворення: Підручник. — Харків: ПП Іванченка, 2024. — 223 с.
6. Клєвцєвич Н. А. Практикум з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Одеса, 2024. — 46 с.
7. Лаврухіна К. О. Ціноутворення в туризмі: конспект лекцій. — Київ: КНУБА, 2024. — 116 с.
8. Ларіна Я. С., Скрипник А. Л., Рафальська В. А. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. — Київ, 2016. — 225 с.
9. Любківська Г. В. Маркетингова товарна та цінова політика: навч. посіб. — Чернівці, 2024. — 345 с.
10. Макаренко Н. О., Лишенко М. О. Маркетингове ціноутворення. Теоретичні основи: навч. посіб.. — Буринь: ПП "Буринська районна друкарня", 2020. — 129 с.
11. Окландер М. А., Чукурна О. П. Маркетингова цінова політика. навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2012. — 240 с. — ISBN 978-611-01-0316-9
12. Окландер М. А., Чукурна О. П. Маркетингова товарна політика: підручник. — Київ: "Центр учбової літератури", 2020. — 284 с. — ISBN 978-611-01-1884-9
13. Райко Д. В., Шипуліна Ю. С. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. — Суми : Триторія, 2022. — 158 с. — ISBN 978-617-7971-11-4
14. Райко Д. В., Шипуліна Ю. С. Практикум з дисципліни "Маркетингова товарна політика" : навч. посіб. — Суми : Триторія, 2022. — 164 с. — ISBN 978-617-7971-12-1
15. Уклад. : Шевченко А. В., Борисенко О. С., Фісун Ю. В. Маркетингова товарна політика: практикум. — К. : НАУ, 2022. — 68 с.
16. Уклад.: Васильцова С. О. Конспект лекцій з дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Харків : НТУ "ХПІ", 2024. — 76 с.
17. Уклад.: Кифяк О.В., Фень К. С. Маркетингове ціноутворення: практикум. — Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. — 93 с.
18. Якубовська Н. Маркетингове ціноутворення: навч. посіб. — Рівне: О. Зень, 2023. — 127 с. — ISBN 978-617-603-478-2
19. Опорний конспект лекцій для вивчення дисципліни "Товарна політика". — Тернопіль, 2020. — 61 с.