Міжнародний Науково-технічний Університет

Макогон В. В., Ставерська Т. О., Микитась А. В. Фінансовий менеджмент в банку: навч. посіб. — Харків: Видавництво Іванченка І.С., 2024. — 364 с. — ISBN 978-617-8332-54-9

Слободянюк О., Кібік О., Котлубай В. Інвестиційний менеджмент : навч.-метод. посіб. — Одеса : Фенікс, 2024. — 129 с. — ISBN 978-617-8430-31-3

Уклад.: Малярчук Н. М. Тайм-менеджмент: навч. посіб. — Умань : Видавець "Сочінський М. М.", 2024. — 175 с. — ISBN 978-966-304-536-8

Сидоров О. А., Фісуненко Н. О., Альошина Т. В. Стратегічний менеджмент: підручник. — Дніпро: Арт-Прес, 2024. — 352 с.

Горпинченко О. В., Заярнюк О. В., Сочинська-Сибірцева І. М. Менеджмент у сфері ІТ: навч. посіб. : в 2 ч. Ч. 1. — Кропивницький : ЦНТУ, 2024. — 218 с.

Книжок у каталозі: 3438
Книжок у електр. бібліотеці: 7644
Усього літератури: 11082
Відвідувачів на сайті: 89
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> Маркетингова цінова політика ->

1. Бурліцька О. П. Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. — 43 с.
2. Бучнєв М. М. Маркетингове ціноутворення: навч. посіб. — Київ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2023. — 134 с.
3. Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2005. — 393 c. — ISBN 966–574–681
4. За ред. Непрана А. В. Ціни і ціноутворення: Підручник. — Харків: ПП Іванченка, 2024. — 223 с.
5. Лаврухіна К. О. Ціноутворення в туризмі: конспект лекцій. — Київ: КНУБА, 2024. — 116 с.
6. Ларіна Я. С., Скрипник А. Л., Рафальська В. А. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. — Київ, 2016. — 225 с.
7. Окландер М. А., Чукурна О. П. Маркетингова цінова політика. навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2012. — 240 с. — ISBN 978-611-01-0316-9
8. Окландер М. А., Чукурна О. П. Маркетингова товарна політика: підручник. — Київ: "Центр учбової літератури", 2020. — 284 с. — ISBN 978-611-01-1884-9
9. Райко Д. В., Шипуліна Ю. С. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. — Суми : Триторія, 2022. — 158 с. — ISBN 978-617-7971-11-4
10. Райко Д. В., Шипуліна Ю. С. Практикум з дисципліни "Маркетингова товарна політика" : навч. посіб. — Суми : Триторія, 2022. — 164 с. — ISBN 978-617-7971-12-1
11. Уклад. : Шевченко А. В., Борисенко О. С., Фісун Ю. В. Маркетингова товарна політика: практикум. — К. : НАУ, 2022. — 68 с.
12. Якубовська Н. Маркетингове ціноутворення: навч. посіб. — Рівне: О. Зень, 2023. — 127 с. — ISBN 978-617-603-478-2
13. Опорний конспект лекцій для вивчення дисципліни "Товарна політика". — Тернопіль, 2020. — 61 с.