Міжнародний Науково-технічний Університет

Нікітіна М. В. гр. Пс-11. РОЗВИТОК ФРУСТРАЦІЙНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. — Київ: МНТУ, 2025. — 67 с.

Невінська Ю. Є. гр. Пс-11. Психологічний супровід фахівців інклюзивно–ресурсних центрів як умова їхньої життєстійкості. — Київ: МНТУ, 2025. — 57 с.

Малько Д. О. гр. Пс-11. Особливості резильєнтності студентської молоді в умовах війни та післявоєнний період. — Київ: МНТУ, 2025. — 88 с.

Климнюк Є. О. гр. Пс-11. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИНАХІДЛИВОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. — Київ: МНТУ, 2025. — 83 с.

Дубченко Є. І. гр. Пс-11. Особливості переживання самотності у підлітків із різним соціометричним статусом. — Київ: МНТУ, 2025. — 76 с.

Книжок у каталозі: 3438
Книжок у електр. бібліотеці: 7968
Усього літератури: 11406
Відвідувачів на сайті: 66
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 33. Економічні науки -> 339. Маркетинг -> Маркетингова цінова політика ->

1. Райко Д. В., Шипуліна Ю. С. Маркетингова товарна політика: навч. посіб. — Суми : Триторія, 2022. — 158 с. — ISBN 978-617-7971-11-4
2. Окландер М. А., Чукурна О. П. Маркетингова товарна політика: підручник. — Київ: "Центр учбової літератури", 2020. — 284 с. — ISBN 978-611-01-1884-9
3. Уклад. : Шевченко А. В., Борисенко О. С., Фісун Ю. В. Маркетингова товарна політика: практикум. — К. : НАУ, 2022. — 68 с.
4. Ларіна Я. С., Скрипник А. Л., Рафальська В. А. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. — Київ, 2016. — 225 с.
5. Дугіна С. І. Маркетингова цінова політика: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2005. — 393 c. — ISBN 966–574–681
6. Окландер М. А., Чукурна О. П. Маркетингова цінова політика. навч. посіб. — К.: Центр учбової літератури, 2012. — 240 с. — ISBN 978-611-01-0316-9
7. Бучнєв М. М. Маркетингове ціноутворення: навч. посіб. — Київ: вид-во СНУ ім. В. Даля, 2023. — 134 с.
8. Якубовська Н. Маркетингове ціноутворення: навч. посіб. — Рівне: О. Зень, 2023. — 127 с. — ISBN 978-617-603-478-2
9. Опорний конспект лекцій для вивчення дисципліни "Товарна політика". — Тернопіль, 2020. — 61 с.
10. Бурліцька О. П. Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення". — Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. — 43 с.
11. Райко Д. В., Шипуліна Ю. С. Практикум з дисципліни "Маркетингова товарна політика" : навч. посіб. — Суми : Триторія, 2022. — 164 с. — ISBN 978-617-7971-12-1
12. За ред. Непрана А. В. Ціни і ціноутворення: Підручник. — Харків: ПП Іванченка, 2024. — 223 с.
13. Лаврухіна К. О. Ціноутворення в туризмі: конспект лекцій. — Київ: КНУБА, 2024. — 116 с.