Міжнародний Науково-технічний Університет

Нікітіна М. В. гр. Пс-11. РОЗВИТОК ФРУСТРАЦІЙНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ СТУДЕНТІВ КОЛЕДЖУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. — Київ: МНТУ, 2025. — 67 с.

Невінська Ю. Є. гр. Пс-11. Психологічний супровід фахівців інклюзивно–ресурсних центрів як умова їхньої життєстійкості. — Київ: МНТУ, 2025. — 57 с.

Малько Д. О. гр. Пс-11. Особливості резильєнтності студентської молоді в умовах війни та післявоєнний період. — Київ: МНТУ, 2025. — 88 с.

Климнюк Є. О. гр. Пс-11. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ВИНАХІДЛИВОСТІ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. — Київ: МНТУ, 2025. — 83 с.

Дубченко Є. І. гр. Пс-11. Особливості переживання самотності у підлітків із різним соціометричним статусом. — Київ: МНТУ, 2025. — 76 с.

Книжок у каталозі: 3438
Книжок у електр. бібліотеці: 7968
Усього літератури: 11406
Відвідувачів на сайті: 43
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 37. Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля -> 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи ->

1. Березюк О. С., Власенко О. М. Дидактика: теорія і практика: навч.-метод. посіб. — Житомир: Вид–во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. — 212 с.
2. Данілавічютє Е., Трофименко Л., Ільяна В. Психолінгвістичні дидактичні технології діагностики і подолання мовленнєвих порушень у молодших школярів з тяжкими порушен- нями мовлення: навч.-метод. посіб. — Інститут спеціальної педагогіки і психології НАПН України, 2022. — 847 с. — ISBN 978-966-189-640-5
3. За ред. Чеботарьової О.В., Гладченко І. В. Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: Збірник наукових праць: Випуск 12. — Київ, 2024. — 264 с. — ISBN 978-966-188-199-9
4. Малафіїк І. В. Дидактика: навч. посіб. — Київ : Кондор, 2005. — 396 с. — ISBN 966-7982-88-2
5. Марчук А. В. Андрагогіка: навч. посіб. — Львів : ЛьвДУВС, 2020. — 300 с. — ISBN 978-617-511-308-0
6. Уклад.: Боровець О. Дидактика початкової освіти: навч. посіб. — Рівне: РДГУ, 2022. — 140 с.