Міжнародний Науково-технічний Університет

Борисов Д. В. гр. М-14. Напрями підвищення ефективності мотивації праці персоналу. — Київ: МНТУ, 2025. — 67 с.

Шишмило О. В. гр. А-12. Трансформація культури публічної служби. — Київ: МНТУ, 2025. — 69 с.

Городничий А. С. гр. А-12. Дослідження впливу державної політики на розвиток бізнесу в Україні. — Київ: МНТУ, 2025. — 69 с.

Язенок А. Л. гр. А-11. Інституційно-правові аспекти державного управління соціальним захистом населення. — Київ: МНТУ, 2025. — 81 с.

Троцик О. В. гр. А-11. Механізми державного регулювання інвестиційної діяльності в Україні. — Київ: МНТУ, 2025. — 75 с.

Книжок у каталозі: 3438
Книжок у електр. бібліотеці: 7962
Усього літератури: 11400
Відвідувачів на сайті: 21
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 65. МЕНЕДЖМЕНТ -> 659.1. Реклама та рекламна діяльність ->

1. Білоконенко Л. А. Основи рекламознавства : практикум. — Кривий Ріг : КДПУ, 2020. — 112 с.
2. Воронько-Невіднича Т. В., Калюжна Ю. П., Хурдей В. Д. Реклама і рекламна діяльність : навч. посіб. — Полтава, РВВ ПДАА, 2018. — 230 с.
3. Ерфан В. Й., Довба І. В. Рекламна діяльність: навч.-метод. комплекс. — Ужгород: Ужгородський національний університет, 2019. — 40 с.
4. Діброва Т. Г., Солнцев С. О., Бажеріна К. В. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, Вид-во "Політехніка", 2018. — 300 с.
5. Холод О. М. Соціальні комунікації: тенденції розвитку : Навч. посіб. — К. : Видавництво "Білий Тигр", 2018. — 370 с. — ISBN 978-617-7616-00-8
6. Єнін М. Н., Северинчик О. П. Соціологія громадської думки та мас-медіа: Комплекс навч. метод.забезпечення дисципліни [Електронний ресурс]: навч. посіб. — Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. — 81 с.
7. Соціологія культури та міжкультурна комунікація : навч.-метод. посіб. — Старобільськ : Вид-во ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка", 2018. — 263 с.
8. Грушевська Ю. А., Барабанова Н. Р., Назаренко О. М. [та ін.] Теорія та історія реклами: навч.-метод. посіб. — Одеса : Фенікс, 2019. — 127 с. — ISBN 978-966-928 415-0
9. Іванечко Н. Управління рекламною діяльністю: навч. посіб. — Тернопіль: Західноукраїнський національний університет, 2022. — 88 с. — ISBN 978-966-654-670-1