Міжнародний Науково-технічний Університет

Інтернаука. Серія "Юридичні науки" : міжнар. наук. журн — Київ : Видавничий дім "Інтернаука", 2020. — № 12 (34), Т. 1. — 105 с. — ISBN 2520-2308

Інтернаука. Серія "Юридичні науки" : міжнар. наук. журн — Київ : Видавничий дім "Інтернаука", 2020. — № 11 (33), Т. 2. — 137 с.

Інтернаука. Серія "Юридичні науки" : міжнар. наук. журн — Київ : Видавничий дім "Інтернаука", 2020. — № 11 (33), Т. 1. — 131 с.

Інтернаука. Серія "Юридичні науки" : міжнар. наук. журн — Київ : Видавничий дім "Інтернаука", 2020. — № 10 (32). — 127 с.

Інтернаука. Серія "Юридичні науки" : міжнар. наук. журн — Київ : Видавничий дім "Інтернаука", 2020. — № 9 (31). — 91 с.

Книжок у каталозі: 6818
Книжок у електр. бібліотеці: 4087
Усього літератури: 10905
Відвідувачів на сайті: 107
Користувачів у каталозі: 1259

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 65. МЕНЕДЖМЕНТ -> 659.1. Реклама та рекламна діяльність ->

1. Георгий Почепцов. Теория коммуникации. — Из-во "Ваклер", серия, 2001. — 656 c. — ISBN 966-543-048-3
2. Конецкая В.П. Социология коммуникации. 2000. — 201с.
3. Огилви Д. Огилви о рекламе. — М.: Изд-во Єксмо, 2006. — 232 c. — ISBN 5-699-02340-2