Міжнародний Науково-технічний Університет

Рогачева О. С. група ЗМм-01. Управління збутовою діяльністю підприємства. — Київ: МНТУ, 2022. — 116 с.

Осика Л. К. група ЗММ-01. Сучасні методи управління проектами. — Київ: МНТУ, 2022. — 114 с.

Ободзінська Н. М. Управління якістю продукції на підприємстві. — Київ: МНТУ, 2022. — 128 с.

Кльок І. І. група ДВО-зФНм-01. Антикризове управління фінансами підприємства в сучасних умовах. — МНТУ, 2022. — 115 с.

Бєйсенбаєва Н. С. Антикризове управління фінансовою діяльністю підприємства. — МНТУ, 2022.

Книжок у каталозі: 7071
Книжок у електр. бібліотеці: 5381
Усього літератури: 12452
Відвідувачів на сайті: 67
Користувачів у каталозі: 357

Сайт МНТУ

Центр дистанційної освіти

Логін:
Пароль:

Електронна бібліотека


Знайти літературу

Сортувати за автором за назвою

Структура бібліотеки -> Бібліотека -> 65. МЕНЕДЖМЕНТ -> 659.1. Реклама та рекламна діяльність ->

1. Георгий Почепцов. Теория коммуникации. — Из-во "Ваклер", серия, 2001. — 656 c. — ISBN 966-543-048-3
2. Грушевська Ю. А., Барабанова Н. Р., Назаренко О. М. [та ін.] Теорія та історія реклами: навч.-метод. посіб. — Одеса : Фенікс, 2019. — 127 с. — ISBN 978-966-928 415-0
3. Конецкая В.П. Социология коммуникации. 2000. — 201с.
4. Огилви Д. Огилви о рекламе. — М.: Изд-во Єксмо, 2006. — 232 c. — ISBN 5-699-02340-2